Herakles schreef:
(...)
Oooh, echt? Dus ik moet met alles zeggen waarom ik op diegene stem, zelfs al is het random? Nogal makkelijk om dit weer op mij af te schuiven. Ik heb alles even overgekeken en ik vind jouw gedrag eerder raar.
Op de eerste dag was het overduidelijk dat Cleiona een weerwolf is en toch wordt er gestemd op een andere. Je zegt dat er geen aanleiding is om op Wastelander te stemmen, maar bij de tweede ronde stem je zelf op haar. Je had daar random op haar gestemd, maar als je nu zegt dat het stemgedrag van Wastelander niet dat van een weerwolf is, waarom heb je dan random op haar gestemd - als je haar niet verdacht? Dan lijkt het me dat je 'random' op iemand anders stemt.
Dus zeg mij, Melizsa, wat was de aanleiding om op hen te stemmen? En hoe zou het stemgedrag van een weerwolf dan zijn, volgens jou? Je zit mij te verdenken, of in ieder geval dat mijn stemgedrag raar is, terwijl ik het raarder vind dat je niet op de weerwolf hebt gestemd in de eerste ronde en dan in dit berichtje zegt dat het raar is dat ik op Wastelander stemde, terwijl je hetzelfde gedaan had bij de tweede ronde.
Daarbij werd er geklaagd dat Asil98 vaker voorzegt wie de wolven zijn (op pagina 6) en vraagt om het te verbieden, waarbij je zelfs dingen voorstelt dat het niet meer gebeurd. Is dit om te voorkomen dat jij er misschien bijgelapt zou worden? Gewoon, een vraag. :}
Om je vragen te beantwoorden (zeg als ik er één ben vergeten):
1) Zoals ik al eerder al heb gezegd; ik heb een tijdje een beetje 'buiten' het spel gestaan. Ik hoopte dat er een weerwolf uit de lucht zou komen vallen, maar ik ben aan de theorieën begonnen. Daarom heb ik eigenlijk het hele spel óf random gestemd, óf meegestemd.
2) Ik heb geklaagd over haar tactiek omdat ze het ook bij mijn WvW heeft gedaan, en ik het dan te snel vind gaan. Daar komt nog bij dat ik - zodra Asil haar trucje bij mijn WvW uithaalde - mijn meldingen uit heb gezet.
Nu heb je trouwens nig steeds niet gezegd
waarom je op ze hebt gestemd...
[ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 7:44 ]
in love with the fictional characters, I'm sorry