Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want dat is dan echt niet mijn bedoeling. ik kom hier niet zo vaak en reageer dan ook niet op alles, sorry :c
Oh het is voor meerdere dingen hoor :')
Ik heb ook een hekel aan mensen die meet dan 1 leesteken gebruiken en afkortingen. Like, ga niet jmmr typen als je ook gewoon Jammer kan typen. Het zijn maar 2 letters :')
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Oh het is voor meerdere dingen hoor :')
Ik heb ook een hekel aan mensen die meet dan 1 leesteken gebruiken en afkortingen. Like, ga niet jmmr typen als je ook gewoon Jammer kan typen. Het zijn maar 2 letters :')
Nou ja, dingen als sws, mss of echte afkortingen als oid, oa of mbt vindt ik niet zo erg, maar jmmr vind ik inderdaad ook wel stom. :')
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
Nou ja, dingen als sws, mss of echte afkortingen als oid, oa of mbt vindt ik niet zo erg, maar jmmr vind ik inderdaad ook wel stom. :')
Inderdaad, haha. Een vriendin van mij doet dat telkens, en als ik er iets van zeg dan zegt ze dat ze lui is. Maar ze verveelt zich ook gezien ze bijna altijd online is op Whats app. :')
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."