• Juist ja, ik heb gisteren windows 10 gedownload en ik heb er spijt van. Mijn geluid is er namelijk acuut mee opgehouden. Nu heb ik een stel dingen gegooglet maar niks van dit helpt. Heeft er iemand enig idee wat ik hier mee moet want ik heb echt zin om mijn computer op de grond te smijten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb van veel mensen gehoord dat ze er spijt van hebben, daarom heb ik nog steeds geen Windows 10, ik hou het wel bij 8.


    16 - 09 - '17

    Ik heb Windows 10, maar tot nu toe gaat het allemaal erg goed, ongeveer. Maar dat komt omdat mijn laptop oud is en het ook op 8.1 niet goed deed, haha.

    Had je de driver optie al geprobeerd? Dan moet je even op internet de drivers van jouw laptop opzoeken en kijken of je wat kan updaten. Volgens mij doet Windows 10 dat namelijk niet automatisch als je overgaat.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het nu twee weken ongeveer en mijn mouse touchpad is er spontaan mee opgehouden te werken.


    Take me to wonderland

    Op mijn computer heb ik 7, en op mijn laptop 8. Daar houd ik het dan ook liever bij. ^^
    Maar wat vervelend, zeg! Ik hoop dat het snel wordt opgelost. :c

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 18:35 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Scira schreef:
    Ik heb van veel mensen gehoord dat ze er spijt van hebben, daarom heb ik nog steeds geen Windows 10, ik hou het wel bij 8.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scira schreef:
    Ik heb van veel mensen gehoord dat ze er spijt van hebben, daarom heb ik nog steeds geen Windows 10, ik hou het wel bij 8.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog steeds Windows 7, en zo te horen lijkt het met beter als ik het daar voorlopig bij houd. :Y)


    The truth is out there.

    Ik heb windows 10, works like a charm. Maar je kan nog altijd terug naar wat je dan ook ervoor had. Anderzijds zou ik inderdaad even je drivers updaten, dat zou het probleem waarschijnlijk kunnen oplossen


    Ex astris, sciencia

    Ik heb ook Windows 10 en sinds ik dat heb gaat mijn laptop soms zomaar op slaapstand :'D


    26 - 02 - '16

    Kijk. Ik heb windows 10 en ik ga niet zeggen dat je nu meteen moet overschakelen. Je moet zeker kijken of je apparaat capabel is om het te draaien. Mijn touchpad is wel gestopt met werken erna. Dat is opgelost met een ander besturingsysteem te installeren. Je kan beter eens zoeken of voor je laptop zelf niets moet updaten of verwijderen. Voor lenovo is het dit.
    Mijn windows 10 ziet er zo uit:


    dit is mijn start/menublad: (het accentkleur komt automatisch :3 )


    taakweergave: dit was iets wennen voor mij, maar het is nu redelijk handig. Handiger dan in windows 8 zou ik zeggen



    dit is zoekfunctie: ook handiger dan in windows acht



    en als je windows 10 hebt, zal je nog eens alle instellingen mogen controleren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Feline schreef:
    Ik heb ook Windows 10 en sinds ik dat heb gaat mijn laptop soms zomaar op slaapstand :'D

    Als je op batterij werkt? In dat geval moet je de instellingen daar even voor aanpassen.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Als je op batterij werkt? In dat geval moet je de instellingen daar even voor aanpassen.


    I did. En het gebeurt als ik op de netstroom werk ook :W

    Nja, ik zal nog maar eens kijken dan.


    26 - 02 - '16

    Chavez schreef:
    Kijk. Ik heb windows 10 en ik ga niet zeggen dat je nu meteen moet overschakelen. Je moet zeker kijken of je apparaat capabel is om het te draaien. Mijn touchpad is wel gestopt met werken erna. Dat is opgelost met een ander besturingsysteem te installeren. Je kan beter eens zoeken of voor je laptop zelf niets moet updaten of verwijderen. Voor lenovo is het dit.
    Mijn windows 10 ziet er zo uit:

    dit is mijn start/menublad: (het accentkleur komt automatisch :3 )


    taakweergave: dit was iets wennen voor mij, maar het is nu redelijk handig. Handiger dan in windows 8 zou ik zeggen



    dit is zoekfunctie: ook handiger dan in windows acht



    en als je windows 10 hebt, zal je nog eens alle instellingen mogen controleren.


    Wat bedoel je daarmee? Windows 10 is namelijk je besturingssysteem.


    Your make-up is terrible

    Chavez schreef:
    Kijk. Ik heb windows 10 en ik ga niet zeggen dat je nu meteen moet overschakelen. Je moet zeker kijken of je apparaat capabel is om het te draaien. Mijn touchpad is wel gestopt met werken erna. Dat is opgelost met een ander besturingsysteem te installeren. Je kan beter eens zoeken of voor je laptop zelf niets moet updaten of verwijderen. Voor lenovo is het dit.
    Mijn windows 10 ziet er zo uit:

    dit is mijn start/menublad: (het accentkleur komt automatisch :3 )


    taakweergave: dit was iets wennen voor mij, maar het is nu redelijk handig. Handiger dan in windows 8 zou ik zeggen



    dit is zoekfunctie: ook handiger dan in windows acht



    en als je windows 10 hebt, zal je nog eens alle instellingen mogen controleren.


    Ik heb hem dus al gedownload zoals in de begin post te lezen valt. Dus aan bevelen heeft geen zin. Ik heb er juist problemen mee... Vandaar dit topic.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Wat bedoel je daarmee? Windows 10 is namelijk je besturingssysteem.


    @Sarita

    Oh zei ik besturingssysteem - ik bedoelde besturingssoftware... software om je touchpad - of in Sarita's geval luidsprekers - te doen draaien. Het stuurprogramma. Sorry. Ik ben duidelijk nog half aan het slapen en heb het topic maar half gelezen, blijkbaar.
    Zoek eens op welk stuurprogramma die voor het geluid zorgt en zoek of het capabel is voor windows 10.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please