• Voor een verhaal gebruik ik een hangmat-achtig iets, maar nu weet ik daar de naam niet van en ik heb geen idee hoe ik het kan beschrijven. Is er iemand die hier een naam of beschrijving voor weet?

    Tja, logisch genoeg kom ik uit op een hangbed :'D
    Maar je kan het ook misschien beschrijven als een zwevend bed, dat nog veel wegheeft van een hangmat... Het is in ieder geval een lastige en veel suc7 ermee!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Tja, logisch genoeg kom ik uit op een hangbed :'D
    Maar je kan het ook misschien beschrijven als een zwevend bed, dat nog veel wegheeft van een hangmat... Het is in ieder geval een lastige en veel suc7 ermee!

    Ja, precies. Ik had dit ding nooit voor mijn verhaal moeten kiezen, haha.
    Ik vind hangbed een goede oplossing.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:45 ]

    Volgens mij is dit ongeveer hetzelfde dingetje. En als ik 'hangbed' google, lijkt het er inderdaad erg op (:


    Tijd voor koffie.

    Ik zou het denk een tweepersoons hangbed of hangmat noemen. Dan snapt iedereen denk wel wat je bedoelt.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik zou het denk een tweepersoons hangbed of hangmat noemen. Dan snapt iedereen denk wel wat je bedoelt.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Starlord schreef:
    Ik zou het denk een tweepersoons hangbed of hangmat noemen. Dan snapt iedereen denk wel wat je bedoelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een vliegend tapijt. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien eens invoeren in 'google afbeeldingen?'


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Misschien eens invoeren in 'google afbeeldingen?'

    Had ik al geprobeerd, maar ik kreeg alleen maar buitenlandse sites die me niet echt hielpen.

    Maar ik vind hangbed, hangmat enzo goed genoeg. Ik zal wel een plaatje in de inleiding van het hoofdstuk stoppen als het zover is.

    Misschien schommelbed of twee persoonshangmat?


    In my defense, I was left unsupervised.