• Hi iedereen. Zal het jullie ook leuk lijken om een subforum te hebben over reizen? Hier zijn de redenen waarom ik dat wel vind :3 :
    1. Je kunt je reis delen.
    Een van de meest logische redenen is dat je er echt alles over kan delen Bijv. de foto's kun je er natuurlijk ook in fotoalbum zetten, maar in een topic is het misschien handiger omdat je er echt een heel verhaal bij kan zetten, wat je zo bijzonder vind aan die foto's, waar het was, wat je er van vond, enzovoort.
    2. Het is voor alle leeftijden.
    Reizen is voor iedereen, of het nu in je stad is of aan de andere kant van de wereld is, het is reizen. Voor de jonge Quizletter kun je bijv. Anti-Verveel tips voor op de achterbank en voor de wat oudere Quizletter bijv. Reizen met vrienden of Backpacken.
    3. Je kan andere users inspireren.
    Ook als je niet van reizen houdt kun je hier gaan even gaan kijken. Wie weet vindt je het juist zo interessant die verhalen van backpackers, en bam, je hebt je nieuwe hobby (; .

    Dit was het dan, laat je mening ook graag horen in de reacties,
    Bye <3

    Ben je hier voor of tegen?

    81.8% (18 stemmen)
     
    Voor

    18.2% (4 stemmen)
     
    Tegen


    Stop Wishing. Start Doing.

    Als student Toerisme ben ik het hier mee eens, dan kunnen daar ook reviews geplaatst worden. En kan ik alle saaie uitleg ivm Toerisme en reizen in dat subforum plaatsen.:Y)

    Maar nee, dat lijkt me wel handig.:'D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 13:35 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Een geweldig idee


    • Oh my lord •

    Ik vind het op zich een leuk idee, maar ik zou wel zorgen dat er eerst genoeg reistopics zijn op zichzelf. Anders denk ik dat het best in het stamcafé kan, voor de enkelen die zouden verschijnen, is het misschien niet nodig om een categorie voor uit te vinden. Maar het zou wel leuk zijn om het idee van reis - topics te promoten. Niemand komt er waarschijnlijk op, maar het is een zeer leuk concept! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    BTW, ik zou het dan wel mogelijk maken om er ook topics voor dagrecreatie te plaatsen, want zoals hierboven gezegd: over reizen zijn er niet heel veel topics maar wel over dagjes uit, pretparken,...


    Queer zijn is gewoon alles

    Voorlopig staan ze goed in het stamcafé subforum. ^^
    Maar we kunnen het er binnenkort wel eens over hebben. =)
    (Ik zeg binnenkort omdat het momenteel qua suggesties nogal op loopt achter de schermen.)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het onzinnig eigenlijk. Er zijn onderwerpen die in mijn ogen een hogere prioriteit hebben om een eigen subforum te krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik vind het onzinnig eigenlijk. Er zijn onderwerpen die in mijn ogen een hogere prioriteit hebben om een eigen subforum te krijgen.


    Zo vaak zie ik geen reistopics voorbij komen namelijk. Op deze manier kun je wel voor alles subfora aan blijven maken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben meer voor het afschaffen van de 'artiesten' subfora, aangezien daar toch geen zak in gebeurd dan voor het aanmaken van nieuwe, maar op zich lijkt het me wel interessant. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, oei, bestaan die reisverslagen dan al? Dan lijkt me het inderdaad niet nodig dat er een subforum komt. (:
    Aangezien ik er nog nooit één heb gezien eigenlijk^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ohja. Dat lijkt me keileuk. Ik weet zeker dat ik daar ook actief op zou posten en ook lezen, haha.
    Zolang het maar niet alleen reizen is, maar dus ook dagjes uit ^^

    Ik ben zeker voor.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het lijkt me geen slecht idee, maar we hebben al heel veel subfora dus ik weet niet hoe haalbaar voor Rutger.

    Het moderatorteam heeft deze suggestie afgewezen wegens te weinig topics omtrent dit thema. Dit is mogelijk herzienbaar in de tijd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury