• Oftewel van Lady Diana naar Sam Temple.
    Sam Temple is de hoofdpersonage uit mijn favoriete boekenserie Gone die helaas nog veel te onbekend is onder de meeste mensen.
    Alhoewel hij fictioneel is is hij toch een inspiratie voor mij. Zijn karakter is heel realistisch neergezet en dat maakt hem de perfecte held voor mij.

    Korte samenvatting


    Sam Temple is 14 jaar oud en woont in een kleine kuststad in Californië als op een dag alle mensen boven de 14 jaar oud verdwijnen en een gigantische muur de kinderen van de volwassenen scheid. Al snel blijkt dat een aantal kinderen speciale krachten heeft, waaronder Sam. Sam kan dodelijke lichtstralen uit zijn handen schieten.Hij wordt al snel beschouwd als de leider van de Fakz, zoals het gebied binnen de koepel wordt genoemd. Hoe dit verder gaat lees je in de boeken De Gone Serie bestaat uit zes boeken en ze zijn allemaal super spannend.

    Kan je niet zo goed tegen bizarre/vieze/erge dingen, dan is dit geen serie voor jou. Maar anders een echte aanrader.


    Dus LadyDi is nu Temple

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 22:28 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goneeee :9~:9~:9~


    26 - 02 - '16

    I like it! De Gone serie is erg leuk spannend :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aaaaaaaaaaah, I love it!


    Pretty is just a pretty word.

    I like it! Ik had ooit Ladris als username. Ik hou echt van Gone. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 22:42 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    En die was nog vrij? lucky you :P

    leuke naam, de serie staat op mijn lijst


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    En die was nog vrij? lucky you :P

    leuke naam, de serie staat op mijn lijst


    Ik heb een deel ervan gelezen en ben het vervolgens helemaal vergeten. Deze serie gaat eeer op mijn lijst inderdaad! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!