Ik vind het wel leuk om mijn gezicht onder te tekenen, maar als ik op een normale dag naar buiten ga, is het vaak alleen eyeliner, oogpotlood en mascara. Ik heb van mezelf best grote ogen, dus dan vind ik het wel altijd leuk om ze extra te accentueren. Ik vind het ook heerlijk om lippenstift op te doen, omdat ook best wel volle lippen heb, maar dat doe ik alleen als ik er tijd voor heb en er is een gelegenheid voor.
Foundation, bb-cream, een make-upbasis en alles wat over mijn hele gezicht moet gebruik ik nooit. Ik heb een hele gevoelige huid en vind het ook niet nodig bij mijn gezicht. Ik kom steeds meer uit mijn pubertijd en mijn puistjes verdwijnen steeds meer. Ook heb ik het idee dat het gewoon niet goed is voor je huid om het helemaal vol te smeren met vanalles en nogwat.
Ik ben verder overigens van mening dat iedereen zoveel make-up moet opdoen als hij/zij zelf leuk vindt. Ik moet zeggen dat sommigen (niet hier op Q) net de verkeerde combinaties maken of iets te overdadig zijn met zowel lippen, ogen als wangen. Maar ik zie ook vaak zat dat het noujuist heel mooi zit. ^^
Deep inside, I've never felt alive