• Sorry voor de eeuwige verkeerde titel oh.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 22:05 ]


    Reality's overrated.

    Raeken schreef:
    Ik vind Drive niet eens zo heel leuk. En wie is die gozer die ineens mee zingt. :'D


    Oh, ik juist though. :'D En geen idee tbh HAHAHA.


    "Family don’t end in blood”

    If you ever feel bad just remember that Dylan O’brien, praised for his amazing acting skills and awarded best breakthrough performance twice, messed up a small scene because he was too distracted looking at Tyler Hoechlin’s abs.


    Danmarks Dynamite.

    oKÉ even serieus. Ik heb geen zin in RH, ik heb geen zin in m'n imagine blog. Ik heb geen zin.
    HAHAHA. Ik moet iemand zoeken die wilt helpen met het schrijven van prompts, want ik heb er echt heel veel..


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben daar niet goed in denk ik, sorry. :c


    "Family don’t end in blood”

    Is niet erg, ik zoek wel verder of ik doe het zelf. Maar ik heb ongeveer 75 prompts aanvragen en het is zoveel werk. En soms zijn mensen niet duidelijk meh.

    Anyway, ik had beloofd om je one shot te doen vandaag. Er komt alleen geen ene flikker uit, bc ik ben moe en ik heb hoofdpijn. Hoe aardig ben ik. Sorry. :c


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Raeken schreef:
    Is niet erg, ik zoek wel verder of ik doe het zelf. Maar ik heb ongeveer 75 prompts aanvragen en het is zoveel werk. En soms zijn mensen niet duidelijk meh.

    Anyway, ik had beloofd om je one shot te doen vandaag. Er komt alleen geen ene flikker uit, bc ik ben moe en ik heb hoofdpijn. Hoe aardig ben ik. Sorry. :c


    Dat is zoveel though :o

    Aw, dat geeft niet. Ik was het tbh zelf alweer vergeten haha. :'D Maar je mag het ook morgen doen, of desnoods volgende week, ik kan wel wachten. c:


    "Family don’t end in blood”

    Raeken schreef:



    OEEEEF.


    "Family don’t end in blood”

    Waar is Lieke omg. Ik heb nog even een mening nodig over die covers bc nu is het 1-1 en dat is kut. :'D


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    Dat is zoveel though :o

    Aw, dat geeft niet. Ik was het tbh zelf alweer vergeten haha. :'D Maar je mag het ook morgen doen, of desnoods volgende week, ik kan wel wachten. c:


    Ja, daarom.. ik word gek ervan.

    Haha, oké.


    Danmarks Dynamite.

    Ik weet ook niet waar Pieks is.. :c

    Ik ga denk ik slapen/lezen though, because I feel like shit again..


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben nog wel op wapp.


    Danmarks Dynamite.

    Slaap lekker Gabsie <3


    "Family don’t end in blood”

    Thank you Essie. <3


    Danmarks Dynamite.

    DF OP ÉÉN HEUJ.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 22:41 ]


    "Family don’t end in blood”