• Geïnspireerd door een paar verhalen op Quizlet, tumblr en mijn shipperhart ben ik van plan om een of een paar four shots te schrijven over een of een paar ships van HP. Dus, ik wilde even jullie mening peilen.
    *welke ship vinden jullie leuker? > zie pol. Ik heb enkel de ships gedaan die ik het leukst vind, maar als jullie spetterende ideeën hebben, schrijf ik die misschien ook wel.
    *in welke taal lezen jullie het liefst? of moet ik het in twee talen schrijven?
    *ideeën/wensen voor een AU? (moet niet per se, maar als jullie iets leuks zagen, waarom niet?

    Bonus: bekijk deze pagina eens om te zien welke absurde ships er zijn. Vergeet vooral niet naar onder te scrollen naar "threesome". ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Snamione is Snape/Hermione right? Want gooood, dat heb ik veel gelezen back in the day. hehe.


    The truth is out there.

    Ik wil zo graag een Marcel/Loena :'d
    Maar eh, alsjeblieft geen Drarry.

    Hhmm. Snamione lijkt me wel interessant? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ik wil zo graag een Marcel/Loena :'d
    Maar eh, alsjeblieft geen Drarry.

    Hhmm. Snamione lijkt me wel interessant? c;


    Kan jij dat niet schrijven. (flower). Er is volgens mij wel Marcel/Loena stuff out there. In het Engels natuurlijk.


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    (...)

    Kan jij dat niet schrijven. (flower). Er is volgens mij wel Marcel/Loena stuff out there. In het Engels natuurlijk.

    Ik denk ook wel dat er eens een Marcel/Loena fanfic van mij gaat komen, maar ik ben niet zo goed in korte verhalen. Dus dan moet ik eerst een heel goed plot uitdenken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Ik denk ook wel dat er eens een Marcel/Loena fanfic van mij gaat komen, maar ik ben niet zo goed in korte verhalen. Dus dan moet ik eerst een heel goed plot uitdenken.^^


    Ik dig het wel. Ze zijn echt cute. (:


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    (...)

    Ik dig het wel. Ze zijn echt cute. (:

    Ja. Fluffy stuff is natuurlijk echt mijn ding. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Clarice schreef:
    (...)

    Ik dig het wel. Ze zijn echt cute. (:


    Ja! Echt jammer dat JK Rowling ze niet canon heeft gemaakt. Dat zou een mooi voorbeeld zijn van een interhouse relatie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jotunheim schreef:
    Ik wil zo graag een Marcel/Loena :'d
    Maar eh, alsjeblieft geen Drarry.


    Hhmm. Snamione lijkt me wel interessant? c;


    26 - 02 - '16

    Ik ben van alle drie niet echt fan, maar alsjeblieft geen Drarry, haha. Dan het liefst Dramione. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hm, nou ja, uit dit lijstje zou ik voor Drarry gaan, maar ik ben blijkbaar de eerste. Anders Dramione. :Y)

    (En ik heb een Marcel/Loena verhaal. Weliswaar vrij oud, maar goed. :'D )


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snamione! (:
    Liefst in het Nederlands.

    Ik ben trouwens bezig met een Marcel/Loena. Dat is niet het belangrijkste in het verhaal maar het speelt een rol!


    I wanna be a wizard!

    Square schreef:
    Hm, nou ja, uit dit lijstje zou ik voor Drarry gaan, maar ik ben blijkbaar de eerste. Anders Dramione. :Y)

    (En ik heb een Marcel/Loena verhaal. Weliswaar vrij oud, maar goed. :'D )


    Oeh, ga je binnenkort weer een nieuw verhaal schrijven nu je wolfstar afgelopen is?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Please Drarry of dramione


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Drarry of Dramoine. Snamoine lijkt me zo vreemd


    Ex astris, sciencia

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oeh, ga je binnenkort weer een nieuw verhaal schrijven nu je wolfstar afgelopen is?


    Waarschijnlijk wel, maar geen Neville/Luna, denk ik, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan