• Hoi,
    Ik ben onlangs een nieuwe story begonnen. Na mijn break wil ik hier graag aan beginnen. Mijn story staat online, maar nog zonder hoofdstukken.
    Ik ben nu eigenlijk niet helemaal tevreden met mijn inleiding.
    Zijn er mensen die dit leuk vinden die dit eventueel willen doen? Ik kan jullie niet belonen in credits, maar als je een ander beloon idee hebt zet dat er dan bij en dan kijk ik of ik dat kan doen.
    Heel erg bedankt!

    Dit is de inleiding tot nu toe:

    Internaat Rooseveldt is de perfecte plek voor tieners tussen de dertien en zestien jaar die echt wat willen met hun leven of een moeilijke thuissituatie hebben.
    Met discipline en zelfvertrouwen komen de meesten er wel, maar aan de top komen is lastiger dan verwacht..






    Vijftien jonge studenten worden gevolgd tijdens hun schoolcarrière door Rooseveldt, waarin ze worden geconfronteerd met liefde, vriendschap, keuzes, onrechtvaardigheid, leugens en vertrouwen.

    Lucy wil super graag zingen, maar durft het podium niet op. En haar ouders hebben andere plannen met haar..

    Kimberly gedraagt zich als bitch en peigert haar vriendin Johanna tot het uiterste af. Tot die er vandoor gaat.

    En Agate weet zich ook al niet te gedragen!

    Zonder kracht, doorzettingsvermogen en een sterke wil kom je er niet op Rooseveldt. Maar Rooseveldt wordt niet voor niets de beste middelbare school van Londen genoemd..



    @Produced bij Summer_
    - Ik wil mijn story nergens anders zien opduiken! Wanneer ik dit merk zal ik mijn maatregelen nemen!
    -Start na mijn break
    - De story is 12+ wegens schelden (heel matig) dus als je jonger bent raad ik het je niet perse af.
    -cover door DreamerN


    Ik wil die cover er wel graag bij hebben!

    Xx Summer

    No one? Want dan laat ik het topic weer sluiten ;)

    Ik zal een slotje aanvragen en het ergens anders proberen.
    Mocht je toch willen helpen, stuur dan een pb alsjeblieft!

    Xx Gaterne

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.