• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Het is complexer dan het klinkt, maar ik weet dat ik een klootzak ben hoor! Heb het tegen haar ook wel iets beter verwoord, maar hier kan ik eerlijk zijn volgens mij, en ik had gewoon echt geen zin om nep te doen.


    Nee snap ik. Maar had je geen pauze op je werk waar je haar even kon bellen? Helemaal jouw keuze hoe je het doet hoor, ik vind het gewoon sneu voor haar. Meer niet. Je bent tenminste wel eerlijk, wel wat laat, maar je zit dan nu niet op een afspraakje afwezig te doen .

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 20:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou fucking chill zijn als je gewoon reageerde zoals vrienden dat doen op dit soort momenten. Ik weet dat mijn gevoelens een grap zijn voor jullie maar een kort berichtje ben ik toch nog wel waardig?


    i put the fun in funeral

    Bostick schreef:
    (...)

    Nee snap ik. Maar had je geen pauze op je werk waar je haar even kon bellen? Helemaal jouw keuze hoe je het doet hoor, ik vind het gewoon sneu voor haar. Meer niet. Je bent tenminste wel eerlijk, wel wat laat, maar je zit dan nu niet op een afspraakje afwezig te doen .


    Ik laat de laatste tijd mijn prive telefoon in de auto liggen, omdat ik anders gigantisch afgeleid raak van werk, maar feitelijk gezien zou er altijd wel een moment zijn inderdaad. Had vandaag alleen andere dingen waar ik druk mee was, en op de terugweg heb ik eindeloos meegezongen met slechte classics (dus ook nite in de auto gebeld). En toen kwam ik thuis en toen kon ik het niet langer ontwijken.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan me echt zooo vermaken met GTA :')

    Hoe kan je Chris Evans in godsnaam zo erg belagen? Hij doet niet aan drugs. Stop met lastigvallen. En doe je niet voor als Hillary Clinton. Misschien is het mijn fangirlheid, maar ik vind het walgelijk als mensen zo praten over mensen tegen wie ik op kijk.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ugh, Link2SD, werk mee. Kut ding.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom schrijf ik aan een verhaal waar ik niet mee verder wil, terwijl ik beter kan schrijven aan het verhaal die ik nog wel op Q plaats?


    Clicker schreef:
    Ik kan me echt zooo vermaken met GTA :')

    Hee, waarom voel ik me ineens zo kut?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Neeheee, ik wil geen windows 10!


    Stenenlikker

    Ja, het is goed. Ik blijf wachten. Je zegt dat je, je ongemakkelijk voelt als je mensen laat wachten, maar je kan het wel erg goed.

    Ik ben altijd degene die als laatst word gekozen, zelfs als het hierom gaat. So, nvm. Het zou je niet eens kunnen schelen als ik een tijd niet met je praatte.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms is een potje janken de enige uitweg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kut windows 10. Ga niet de hele tijd automatisch in slaapstand ja?!


    26 - 02 - '16

    Nope, niet goed! Helemaal niet goed!


    16 - 09 - '17

    Mijn video over mijn GTA momenten GTA V ONLINE || My unforgettable moments vertel het me als je gelachen hebt :')))

    Clicker schreef:
    Mijn video over mijn GTA momenten GTA V ONLINE || My unforgettable moments vertel het me als je gelachen hebt :')))


    Wat een toeval bij dat sniper moment, die was wel heel leuk (:


    Sarah = ongewoon sexy