• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zit je lippenstift echt PERFECT in de 'ik ga mijn nieuwe babyklasgenootjes laten geloven dat ik het bloed van mijn vijanden drink voor ontbijt', moet je dus ook nog werkelijk ontbijten. Ik heb dit niet goed doordacht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yup, om kwart over 1 nog steeds wakker.


    -

    Nou dat ging goed.


    i put the fun in funeral

    Ik ben zo blij met mijn haaarrrrr


    26 - 02 - '16

    Oja, je hebt je oudste kind naar school gebracht. Dan kan je nét zo goed hier heen in plaats van naar huis. Je hebt vast nog wel boodschappen te doen ofzo. Go go go...

    Wiarda schreef:
    Zit je lippenstift echt PERFECT in de 'ik ga mijn nieuwe babyklasgenootjes laten geloven dat ik het bloed van mijn vijanden drink voor ontbijt', moet je dus ook nog werkelijk ontbijten. Ik heb dit niet goed doordacht.


    Haha, jammer. En trouwens, waar heb je die lippenstift vandaan? Dat is precies de look waar ik voor wil gaan


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lel, de kat heeft een kap zodat ze niet bij haar wond kan. Dit is zo hilarisch maar ook zielig.

    Het komt steeds dichterbij en ik heb er zo vreselijk veel zin in. ._.


    Caution first, always.

    I love you, always and forever.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 12:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I love your demons, like devils can


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Haha, jammer. En trouwens, waar heb je die lippenstift vandaan? Dat is precies de look waar ik voor wil gaan


    Er staat Hema op, maar ik heb hem al zo lang dat ik inmiddels niet echt meer weet waar ik hem vandaan heb. :') Van dat huismerk 24 hour spul.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    IK KRIJG GEWOON EEN NIEUW SPEL. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH <3
    Gamesgratisthuis.nl jullie zijn geweldig!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 13:04 ]


    26 - 02 - '16

    Ik mis je.

    Suku schreef:
    Ik mis je.


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    (...)

    Er staat Hema op, maar ik heb hem al zo lang dat ik inmiddels niet echt meer weet waar ik hem vandaan heb. :') Van dat huismerk 24 hour spul.


    Terug naar de hema dus...


    Rest in Peace, Son of Gondor