• Ik zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel en ik wil hier even mijn hart luchten. Ik heb in de afgelopen weken een paar goede vriendinnen verloren door mijn gedrag, paniek om precies te zijn. Paniek om iemand kwijt te raken, paniek om dingen fout te zeggen, paniek om dingen niet te zeggen. ik weet niet waarom ik me moet bewijzen, maar dat voelt zo.

    Ik ben altijd wel iets onzeker geweest, maar sinds het uit is met mijn ex, voel ik me vrij eenzaam en ben ik bang dat anderen ook weg gaan. Ik was met hem en ik vond toen mijn vrienden en vriendinnen niet zo belangrijk en toen het uit was, werd ik daar mee geconfronteerd, en ik voelde me zo in de hoek gedreven.. dat ik al die contacten verbroken heb. Als iemand iets onverwachts zegt, kan ik direct in de stress schieten en het is echt dodelijk vermoeiend.
    Deze week kwam ik nog weer in contact met een jongen van Q, jaren geleden gingen we nog wel eens leuke dingen doen en hoewel ik niet met hem sprak tussendoor, vond ik hem altijd best heel leuk en lief. Maar ook hij kotst mij opeens uit door mijn gedrag en heeft op een vrij harde manier contact verbroken en is nu hier op Q ook weg.. en dat is mijn schuld

    Langzamerhand weet ik echt niet meer wat ik er mee moet.. ik lig alleen maar in bed en ik heb nergens zin in en bah ik wil gewoon normaal zijn
    Sorry voor het chaotische verhaal en voor het gezanik
    liefs

    Lastig dit, ik denk dat het soortvan duidelijk is wie deze andere persoon is. Ik denk dat je misschien eens even wat dingetjes voor jezelf op een rij gaan zetten. Wie ben ik, hoe wil ik me gedragen tegenover anderen? Pas als je meer over jezelf weet kun je proberen je vriendschappen te herstellen. We maken allemaal fouten, en dat kan gebeuren maar hier leer je ook weer van. En hoe cliché het ook klinkt, het komt allemaal wel weer goed. (flower)


    The truth is out there.

    Jeetje wat naar :C
    Zoals degene boven mij ook zegt: til je er niet te zwaar aan (:

    Wees niet zo streng voor jezelf!


    26 - 02 - '16

    Ik vind het heel vervelend dat je je zo voelt, maar ik kan me niet echt een voorstelling maken wat je zou moeten hebben gedaan/gezegd om iemand van Q weg te jagen en zodoende valt het ook niet mee om advies te geven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ten eerste, je hoeft zeker geen sorry te zeggen voor het 'gezanik'.
    Alhoewel ik het wel snap van je vrienden dat ze het niet zo leuk vonden dat je hun eerst links liet liggen en toen het uit was weer niet, snap ik jou gevoel ook wel. Het gevoel dat iedereen je uitkotst is zeker geen leuk gevoel, maar ik denk dat iedereen dat soms wel heeft. Mijn advies zou zijn, probeer in het vervolg mensen niet zo snel weg te duwen. Misschien kun je proberen, als alles wat afgekoeld is - weer met je vrienden en vriendinnen proberen te praten en uitleggen dat jij fout zat.

    Als je ooit nog even erover wilt praten, hierover of gewoon gezellig - mijn inbox staat voor je open. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jullie zijn echt lief, dank je wel!

    Jotunheim schreef:
    Ik vind het heel vervelend dat je je zo voelt, maar ik kan me niet echt een voorstelling maken wat je zou moeten hebben gedaan/gezegd om iemand van Q weg te jagen en zodoende valt het ook niet mee om advies te geven.


    Dat is best ingewikkeld en ik schaam me dood om dat uit te typen :x

    Wat een nare situatie - voor zowel jou als je vrienden. Maar ik denk als je echt weer tijd gaat besteden aan ze, echt voor ze vecht en laat weten dat je gedrag je echt spijt, ben ik er van overtuigd dat het goed komt.

    Over die Q vriend - ik heb geen idee wat je gedaan hebt, dus ik kan hier ook geen advies of mijn mening over geven. Mocht je het kwijt willen, mijn pb staat open :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    Wat een nare situatie - voor zowel jou als je vrienden. Maar ik denk als je echt weer tijd gaat besteden aan ze, echt voor ze vecht en laat weten dat je gedrag je echt spijt, ben ik er van overtuigd dat het goed komt.

    Over die Q vriend - ik heb geen idee wat je gedaan hebt, dus ik kan hier ook geen advies of mijn mening over geven. Mocht je het kwijt willen, mijn pb staat open :')


    -

    KhalEvi schreef:
    Jullie zijn echt lief, dank je wel!

    (...)

    Dat is best ingewikkeld en ik schaam me dood om dat uit te typen :x

    Hmm. Nou ja ik vind het hoe dan ook wel lame dat iemand helemaal van Q gaat, wat je ook hebt gezegd. Ik kan je alleen niet echt advies geven als ik niet weet wat voor soort dingen je zegt. Je mag altijd een PB sturen, maar als je dit topic aanmaakte om het gewoon even van je af te schrijven zonder op details in te gaan is dat natuurlijk ook prima. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat vervelend voor je. Wat een vriendin laatst tegen mij zei: vooral geen zorgen maken over wat er kan gebeuren. Niet afvragen 'wat nou als..' vaak kan die vraag paniek oproepen. Je bent nu zo erg bezig met die vraag wat mensen over je denken, dat dat je afremt in omgang met hen.

    Oh en als je echt heel erg last van paniek houdt, is een bezoek aan je huisarts misschien raadzaam, die kan je vertellen wat je kan doen of doorsturen naar iemand die je kan helpen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja, das naar bro. Denk: als je in een dal zit kan het alleen maar bergopwaarts gaan!
    Aside from that.. op één paard wedden is nooit verstandig. Dat mensen hun vrienden opzij zetten voor hun partner vind ik ook een beetje achterlijk, dus ik zou zeggen; trek er een wijze les uit.
    Plus, en dat geldt voor meer mensen hier waaronder ik zelf :D: zie een relatie/partner niet als een voorwaarde om een goed leven te hebben of om gelukkig te zijn. Er zijn zo veel verschillende soorten relaties, waarom koortsachtig zoeken naar die ene soort (verkering/seksuele relatie met een partner) als er zo veel andere soorten relaties zijn die ook veel voldoening geven? Moreover: waarom die andere relaties daarvoor opzij zetten?
    Oh ja, I forgot this: misschien is het zo dat je het zien als het hebben van een relatie een soort van geveinsde zekerheid in praat. Een facade. Een huis bouwen op een natte fundering, dan is het wachten tot de boel instort. 'Kijk, ik word wel leuk gevonden', of 'ik ben in elk geval succesvol in de liefde'. Ik weet niet of dat in jouw geval ook zo is, maar zulk soort gedachten zouden niet eens hoeven bestaan.
    Moraal van het verhaal: het is áltijd goed om een team van cheerleaders te hebben die achter je staan, maar uiteindelijk zul je zelf moeten lopen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 17:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had me gedeactiveerd, maar ik kreeg vanmiddag een app hierover (Thanks!) en hoewel het normaal geen reden zou zijn om te reageren, wil ik wel graag de waarheid hebben ipv een leugen om steun te krijgen.

    < Hier stond een heel verhaal maar er werd terecht gezegd dat dit te persoonlijk was >

    Ik laat mijn account tot vanavond staan mocht iemand er graag meer over willen weten -> PB.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 19:36 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Vind het apart dat deze zaken zo openlijk worden besproken hier. Ik snap van KhalEvi's kant dat ze haar hart wilde luchten en de nood voelde om haar geschiedenis met de user in kwestie hierbij te vermelden. Ik snap ook dat deze user dan zijn kant van het verhaal wilde laten horen. Maar zo uitgebreid als jullie verleden hier is beschreven is gewoon onnodig en pijnlijk.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Vind het apart dat deze zaken zo openlijk worden besproken hier. Ik snap van KhalEvi's kant dat ze haar hart wilde luchten en de nood voelde om haar geschiedenis met de user in kwestie hierbij te vermelden. Ik snap ook dat deze user dan zijn kant van het verhaal wilde laten horen. Maar zo uitgebreid als jullie verleden hier is beschreven is gewoon onnodig en pijnlijk.


    Ik respecteer je punt, maar mijn naam was blijkbaar al bekend, aangezien ik toch al berichten kreeg. Dus ik dacht dat er verder niet zo'n probleem mee was. KhalEvi vraagt om een reactie op zo'n openbare plek en ik wil daar geen slachtoffer van zijn.

    Dus bij deze: kom maar met een pb als je het hele verhaal wil, maar weet dat KhalEvi niet eerlijk is geweest.


    Sarah = ongewoon sexy