• Hallo allemaal,
    Ik stuur wel eens users een pbtje, met de bedoeling om een gezellig gesprek te starten. Mensen die ik al eens eerder gesproken heb, of onbekenden. Regelmatig krijg ik dan een reactie terug die begint met zo iets als:

    'Zo he, ik schrok me echt dood. Stond er ineens een nieuw prive bericht in mijn inbox met een oranje kleur er achter. Ik dacht echt wat heb ik nou toch gedaan?'

    En dat vind ik zo jammer he ): Ik ben geen crewmember geworden en gebleven om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik ben crewmember, omdat ik deze website mooier wil maken voor iedereen. En soms heb ik ook gewoon zin in een gezellig random gesprek. Ik bedoel het allemaal niet kwaadwillig ; )

    Ik weet dat mijn moderator collega's deze reacties ook meerdere keren hebben ontvangen op hun gewone berichtjes. Zo jammer! We zijn allemaal namelijk echt hartstikke aardig en we bedoelen het goed. We hebben het beste voor met Quizlet. En we willen zelf ook graag deel uitmaken van de Quizlet communitie (flower)

    Het is trouwens zo, dat we altijd in de titel zetten dat het een waarschuwing betreft. Als dat er niet in staat, er staat bijvoorbeeld (geen titel), dan kun je er vanuit gaan dat het niet om een waarschuwing gaat.

    Dit wilde ik graag even persoonlijk aan jullie vertellen. Ik hoop dat mijn collega's en mij jullie de volgende keer niet gelijk een hartaanval bezorgen (typing).
    Willen jullie ->deze<- poll invullen ter inventarisatie? Ik vraag me af hoeveel mensen nu eigenlijk schrikken wanneer mijn collega's of ik een pb zou sturen.

    Have a nice day!
    Liefs, Emma

    Square schreef:
    (...)

    Alleen als de users zich dan groen verven! :Y)


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    okay, dat heb ik dus serieus gedaan donderdag


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben eigenlijk heel bang voor jullie. Dadelijk gaan jullie mij pesten enzo. Daarom ga ik niet naar meetings waar jullie ook komen want dadelijk slaan jullie mij in elkaar. WAAROM PESTEN JULLIE MIJ ZO? Ik kan jullie al niet blokkeren en dan sturen jullie gemene berichtjes via pb. Pesters.

    Nee, zonder grapjes. Ik snap dat probleem allemaal niet. Ik heb alleen wel dat jullie meer opvallen in mijn inbox waardoor ik sneller mail van jullie open.
    195 ongelezen berichten, oeps


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelf heb ik er eigenlijk nooit last van, omdat ik altijd eerst naar de titel kijk en dan pas naar de afzender :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Poncho schreef:
    (...)
    Alleen als users zichzelf groen schminken :Y)


    Klinkt als een goed plan, nu alleen de users overhalen. Misschien kunnen we dan doen dat we shrek/fiona na doen?

    En de bemiddelaars zijn dan net smurfen en Krull lijkt dan misschien wel een beetje op een wortel(tje).


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Klinkt als een goed plan, nu alleen de users overhalen. Misschien kunnen we dan doen dat we shrek/fiona na doen?

    En de bemiddelaars zijn dan net smurfen en Krull lijkt dan misschien wel een beetje op een wortel(tje).


    Mij hoef je in ieder geval niet meer over te halen.



    foto van afgelopen donderdag


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Quokka schreef:
    (...)

    Klinkt als een goed plan, nu alleen de users overhalen. Misschien kunnen we dan doen dat we shrek/fiona na doen?

    En de bemiddelaars zijn dan net smurfen en Krull lijkt dan misschien wel een beetje op een wortel(tje).


    Maar wat zijn de bèta-readers? Ik wil niet Violet uit Charlie and the Chocolate Factory cosplayen, bij nader inzien. D:



    Lupton schreef:
    (...)

    Mij hoef je in ieder geval niet meer over te halen.



    foto van afgelopen donderdag


    Awesome, haha! ^^ Nu ben je erg goed herkenbaar als user. Lovenswaardig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha omg ben je serieus xp
    Nja alsje wilt kletsen ben ik er wel voor in!

    Ik moet nog steeds wennen aan me nieuwe user naam

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 18:46 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Square schreef:
    (...)

    Awesome, haha! ^^ Nu ben je erg goed herkenbaar als user. Lovenswaardig.


    Ja hé :')

    Ik had nogal veel verf over toen ik m'n klok aan het schilderen was en toen dacht ik "Hey, laat ik m'n gezicht er mee insmeren"

    Was niet zo'n goed idee, ben meer dan een uur bezig geweest met het eraf te halen.

    Dus als nog meer users willen volgen: Groen staat mooi! Maar gebruik schmink of make up, en geen acrylverf :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    StarkiIIer schreef:
    Zelf heb ik er eigenlijk nooit last van, omdat ik altijd eerst naar de titel kijk en dan pas naar de afzender :')


    Precies dit. Bovendien heb ik nog maar een bericht gekregen van een crewlid en dat was voor de bemiddelaars verkiezing. Dus veel ben ik nog niet geschrokken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    (...)

    Awesome, haha! ^^ Nu ben je erg goed herkenbaar als user. Lovenswaardig.


    Aan haar moest ik meteen denken wat betreft kleur voor de bèta-readers. Misschien is er nog een leuke draak die ook paars is?


    Physics is awesome

    Ik kijk altijd eerst naar de titel en daarna pas de persoon, dus ik schrik eerder als ik Waarschuwing zie staan dan dat ik zie dat het een mod is. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik schrik niet, maar ik denk meestal wel dat het iets belangrijks is.

    Ik heb nog nooit een bericht van een moderator gehad; maar ik denk dat ik eerst ook wel een beetje zou schrikken, het is niet zomaar iets. Omdat jullie een belangrijkere taak hebben dan gewone users kan het inderdaad gewoon voor een gezellig praatje zijn, maar ik zou ook eerst denken; 'shit wat heb ik verkeerd gedaan' om eerlijk te zijn ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Haha nou heel eerlijk gezegd schrik ik ook wel eens van een PB van een moderator/admin. :'D

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 15:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    (...)

    Awesome, haha! ^^ Nu ben je erg goed herkenbaar als user. Lovenswaardig.


    De kat van Alice in Wonderland is paars! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •