• heeft mijn laptop het uiteindelijk toch begeven.
    Hij doet er ruim 5 minuten over om op te starten en valt dan na 10 minuten alweer uit, vervolgens moet ik hem een uur met rust laten voor ik het weer kan proberen.
    Tijd dus om een nieuwe aan te schaffen.
    Ik heb alleen geen flauw idee wat een goede laptop zou zijn, dus vraag ik het advies van de geniale quizletters die er vast meer verstand van hebben. Ik heb wel een aantal eisen.
    -het liefst 15 inch.
    -het liefst touchscreen(dan kan ik het scherm makkelijk vergroten en hoef ik niet apart een vergrotingsprogramma te kopen)
    -Redelijk wat geheugen
    -Redelijke prijs
    -Niet te zwaar
    -Als het kan ook gewoon een dvd schuif dingetje erbij/in
    Ik ga komend schooljaar een jaartje volwassenonderwijs doen en daarna studeren, dus daar moet een nieuwe laptop ook geschikt voor zijn

    Wat zouden jullie mee aanraden? Je mag ook je eigen laptop aanbieden als je die verkoopt.

    Als ik mijn zoektermen bij bol.com intyp krijg is als best resultaat de Asus X553MA-CJ098H, is iemand daar bekend mee?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 12:55 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan ook gewoon een iPad kopen het is redelijk van prijs best veel geheugen goed merk(Apple) handig om mee te nemen je kan inzoomen en uitzoomen
    Het is natuurlijk met touch

    Dus je kan inplaats van al die dure zware laptops ook gewoon een iPad kopen :)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Je kan ook gewoon een iPad kopen het is redelijk van prijs best veel geheugen goed merk(Apple) handig om mee te nemen je kan inzoomen en uitzoomen
    Het is natuurlijk met touch

    Dus je kan inplaats van al die dure zware laptops ook gewoon een iPad kopen :)


    Ipads zijn echt alles behalve handig als je veel moet typen. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Update!:
    De lenovo was nergens meer te krijgen en omdat de tijd toch wel begon te dringen ben ik op zoek gegaan naar een andere en nu zit ik dan eindelijk achter een spiksplinternieuwe laptop! Het is HP Envy geworden die eigenlijk ook alles heeft wat ik wou. En het is een hele mooie laptop!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Temple schreef:
    Update!:
    De lenovo was nergens meer te krijgen en omdat de tijd toch wel begon te dringen ben ik op zoek gegaan naar een andere en nu zit ik dan eindelijk achter een spiksplinternieuwe laptop! Het is HP Envy geworden die eigenlijk ook alles heeft wat ik wou. En het is een hele mooie laptop!



    Jammer van die Lenovo maar HP is ook een goed merk!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ipads zijn echt alles behalve handig als je veel moet typen. :')


    Je kan ook gewoon los een toetsenbordje bijlopen?:'D €15 inclusief hoes.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je kan ook gewoon los een toetsenbordje bijlopen?:'D €15 inclusief hoes.


    Ik heb het een tijdje geprobeerd voor school maar alsnog vind ik een laptop een stuk makkelijker dan een iPad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vader heeft redelijk wat verstand van alles computer gerelateerd, en hij zweert bij Asus, weet ik heel toevallig. :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik zelf had een Toshiba, ontzettend duur en wat een flut laptop, gelijk nadat ik hem uitpakte werd hij al sloom. Na anderhalf jaar heb ik het opgegeven en toch maar een nieuwe gekocht.
    Ik heb nu een HP 15 r185nd, die ik toen der tijd, voor €269,- heb gekocht, een koopje dus, vooral aangezien hij ontzettend snel is, typt fijn, en ik werk er ontzettend fijn mee. Ondertussen heb ik hem dan ook alweer bijna een jaar. (:
    Ik zie nu net dat die van mij niet meer leverbaar is en al was hij dat wel, hij is volgens mij 200 euro gestegen in prijs.
    Deze lijkt er wel wat op, al is de feedback niet al te best (al hoef je je daar niet veel van aan te trekken volgens mij, want de feedback bij mijn laptop is ook niet geweldig, en ik heb er nog geen problemen mee gehad)
    Ik zou je in ieder geval een HP of een Dell aanraden.


    Life is a beautiful struggle

    Oh ik zie nu pas dat dit topic al best wel oud is en dat je al een nieuwe laptop hebt, oeps :W


    Life is a beautiful struggle