• Hallo.

    Ik had een idee voor een thriller verhaal, maar ik heb nog een klein beetje hulp nodig met wat kleine details. Het is idee is als volgt:

    Een vrouw wordt wakker in een kamer met enkel een telefoon. De telefoon rinkelt en aangezien ze opgesloten zit besluit ze op te nemen. Aan de andere kant van de lijn is een stem van een jong meisje te horen die haar patiënt [nummer] noemt en dat ze enkel levend uit de kamer komt als ze doet wat het meisje zegt. Uiteindelijk geraakt de vrouw uit de kamer en blijkt dat er heel wat meer gaande is dan ze verwacht had; ze komt in een dorp uit waarin iedereen in een coma ligt gevuld met nachtmerries. Zij is de enige die het kan stoppen. Zal het haar lukken? En wat heeft dat kleine meisje met dit alles te maken?


    Nu heb ik dus een nummer nodig voor de vrouw, het patiëntennummer zeg maar, een titel en een cover. Een cover ga ik waarschijnlijk óf zelf maken óf in een coverstore vragen. Dus nu is mijn vraag:

    Weten jullie een goed nummer voor de vrouw en een leuke titel voor het verhaal? c;


    26 - 02 - '16

    Neem een rekenmachine en rammen maar. c:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik denk dat ik voor nummer 157 ga c;


    26 - 02 - '16

    Ik zou ook graag een pb willen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okido c;


    26 - 02 - '16

    Wil je me waarschuwen als je begint? Lijkt me echt een geweldige story!


    16 - 09 - '17

    Of course (;


    26 - 02 - '16

    Nakama schreef:
    Wil je me waarschuwen als je begint? Lijkt me echt een geweldige story!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Heyhey, ik zag nu pas deze hele discussie x)
    Maar wil je mij ook een pb sturen zodra je gaat beginnen
    aan het verhaal? Ben nu al fan van het hele idee! x)


    If you can't find the right way, go left.

    36


    En dan noem je je verhaal "Nummer 36" of in het Engels
    "Number 36"

    :)

    Oeh ik zou ook graag weten wanneer je begint c:


    Why so serious? :]

    Waarom vraag je aan mensen om een nummer/titel voor JOUW verhaal? Like, kies een getal dat je leuk vind als 479, 28, 930 of whatever.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    Waarom vraag je aan mensen om een nummer/titel voor JOUW verhaal? Like, kies een getal dat je leuk vind als 479, 28, 930 of whatever.


    Waarom niet? :W
    Bovendien kan ik dit topic mooi laten staan, mochten er andere dilemma's komen waarbij ik advies kan gebruiken.

    De mensen die willen worden gewaarschuwd zodra het verhaal online staat.


    26 - 02 - '16

    Blackfyre schreef:
    Waarom vraag je aan mensen om een nummer/titel voor JOUW verhaal? Like, kies een getal dat je leuk vind als 479, 28, 930 of whatever.


    Omdat ze graag mensen mee laat kiezen en helpen, da's toch lief.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 22:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blackfyre schreef:
    Waarom vraag je aan mensen om een nummer/titel voor JOUW verhaal? Like, kies een getal dat je leuk vind als 479, 28, 930 of whatever.


    Daar is toch niks mis mee? Er zijn wel meer mensen die zo'n vragen stellen.


    16 - 09 - '17

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Waarom niet? :W
    Bovendien kan ik dit topic mooi laten staan, mochten er andere dilemma's komen waarbij ik advies kan gebruiken.

    De mensen die willen worden gewaarschuwd zodra het verhaal online staat. (Ook anderen)


    It is allright, is alleen zo dat ik dit gewoon een wat onzinnige vraag vond, als er later beter zouden komen op dit topic is het geen probleem though, maar ikzelf houd gewoon het liefst van originaliteit van de auteur zelf, niet dat je voor dit soort dilemma's om hulp gaat vragen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)