• Hallo iedereen!

    Ik heb vandaag inspiratie gekregen uit mijn droom voor een OP verhaal. Ik vroeg mij af of hier enige interesse voor is 8D

    Na een vreemd, misgelopen schooluitje met de trein veranderd het leven van drie vrienden voor goed. Elk worden ze de ochtend er op wakker in een vreemde omgeving, terwijl ze vastgekoppeld zitten aan een of andere machine. Een wetenschapper komt naar hen toe, en zegt dat het trio verongelukt is en dat ze de nodige dingen hebben moeten doen om ze in leven te houden. Al snel blijkt dat ledematen missen, waarvoor robot ledematen zijn teruggekomen. Maar wanneer ze weg willen, worden ze “uitgezet” door de wetenschappers. Die besluiten dat ze het best de geheugens van de drie vrienden kunnen wissen. Er komen herinneringen voor terug, ze hebben bijvoorbeeld wel herinneringen aan elkaar. Nu alles volledig op rolletjes loopt, komt de ware aard van de wetenschappers naar boven. Ze willen een nieuw volgende generatie mens creëren, een soort supersoldaten/superpolitieagenten die de criminaliteit bestrijden. De drie vrienden zijn de eerste proefpersonen waarbij de operatie geslaagd is.


    Dit is al ongeveer wat ik heb. Ik zou graag jullie mening willen weten over mijn idee. Alvast bedankt voor het bezoeken van dit topic!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 22:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Astrophe schreef:
    Maar Xanthe het is een goed idee. Het is een samenvatting dus ik snap dat het nog niet super uitgewerkt is. Ik weet niet zeker wie je de hoofdrol wil laten spelen, dat is voor mij nog niet duidelijk. Je zou namelijk twee kanten op kunnen. Je kan voor de jongeren een voor en na doen zodat de lezers wel weten wie ze zijn. Dit laat de lezer wat machtiger voelen, omdat ze meer weten dan de personages zelf. Je kan dan doen tijdens hetgeen wat die jongeren doen ervoor zorgen dat een jongere zijn normale geheugen begint terug te krijgen. Dit is natuurlijk raar aangezien diegene voor zijn/haar gevoel twee levens hebben geleefd. Die jongere kan in paniek raken en de wetenschappers hebben het door. De jongere kan uiteindelijk toch slecht reageren op de proef en zijn lichaam kan beginnen met falen. De wetenschappers zijn dan natuurlijk teleurgesteld en de twee andere vrienden gaan uitzoeken wat er aan de hand is. Dit maakt het wat spannender en zorgt ervoor dat het niet alleen gaat over misdaden bestrijder maar het geeft iets extra's.
    Het is maar een idee. Ik kreeg het toen ik je samenvatting las :/


    Hm, dat klinkt op zich wel logisch. Ook hier kan ik wel wat mee (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Hm, dat klinkt op zich wel logisch. Ook hier kan ik wel wat mee (:

    Mooi dat ik je op ideeën bracht Xantha


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Hahahahahaha, dit is grappig. Cx
    Jij hebt wss geen idee wat voor mensen er op het internet zitten zeker? Ik kan je zo een link sturen naar een site waar mensen geholpen moeten worden en in tegenstelling daarvan gezegd wordt dat ze zichzelf moeten laten afsterven, wie probeert ze dan goeie hulp te geven? Moi. Ga niet zeggen dat ik niet vriendelijk ben ofzo, ik houd er alleen niet van als mensen om ideeën gaan vragen en te zien of het goed aantrekt, want schrijven gaat niet om de hoeveelheid lezers, het gaat erom dat je je verhalen kunt vertellen aan anderen.


    Ik weet dat wel degelijk en het feit dat jij dit soort mensen wilt helpen is alleen maar goed, maar dat praat het feit dat je hier iets aan het afkraken bent niet goed en ik vind het onvriendelijk, vooral als je komt met een "ik bedacht dit in groep 3", want dat is niet mijn defenitie van vriendelijk. En nu is het weer niet goed om om ideeën te vragen, terwijl je ook heb gezegd dat het ook weer niet goed is dat iedereen zegt klinkt leuk ik zou dit willen lezen? Wat wil je dan zien, dat iedereen elkaar alleen maar af gaat lopen kraken? En zoals Leonie al heeft gezegd, het gaat hem ook om een deel motivatie, je ideeën delen met anderen.

    Maar goed, dit is allemaal vreselijk offtopic. Het enige dat ik hoop Xantha, is dat dit je er niet van gaat weerhouden hieraan te gaan werken!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 11:18 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarschuw je even wanneer je m online zet?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    Waarschuw je even wanneer je m online zet?


    Is goed!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Je spreekt jezelf nu best tegen hoor.
    Niet je intentie om lezers te trekken, maar wel om te kijken of het aantrekkelijk is om te lezen? Dat is hetzelfde alleen dan in andere woorden omschreven.


    Ik kan natuurlijk niet precies zeggen wat ze bedoelde, maar ik denk dat ze bedoelt dat het niet erg is als niemand het leest, ik weet uit ervaring dat het al fijn is te weten dat je verhaal goed is.

    Ik weet niet waarom je dit doet, maar op iedere reactie lijk je iets te zoeken wat fout is. Dit doet me erg denken aan advocaten die hun veroordeelde niet kunnen verdedigen en dan op de kleinste dingen gaan inhaken. Ik zeg niet dat het hetzelfde is maar je straalt het wel uit, of je het nou bedoeld of niet.
    Zeg eens eerlijk: ik denk niet dat jij je eigen reacties erg fijn zou vinden, of wel?
    Het komt namelijk echt over alsof je wil dat je iets kan afkraken, terwijl ik uit mensenkennis weet dat je dat vast niet wil. Wat mij betreft mag je dit soort reacties best geven, maar aangezien dit al het tweede topic is dat ik kritiek vind dat voornamelijk van jou komt zeg ik er toch maar wat van.

    Ik zou dit verhaal ook niet meteen lezen maar het klinkt leuk, erg leuk zelfs. Het is gewoon dat ik niks met robots heb. Niet omdat alles mis aan het verhaal zou zijn.


    obsessive rage

    Het verhaal staat inmiddels online! Link in staat in de beginpost ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."