Blackfyre schreef:
(...)
Je spreekt jezelf nu best tegen hoor.
Niet je intentie om lezers te trekken, maar wel om te kijken of het aantrekkelijk is om te lezen? Dat is hetzelfde alleen dan in andere woorden omschreven.
Ik kan natuurlijk niet precies zeggen wat ze bedoelde, maar ik denk dat ze bedoelt dat het niet erg is als niemand het leest, ik weet uit ervaring dat het al fijn is te weten dat je verhaal goed is.
Ik weet niet waarom je dit doet, maar op iedere reactie lijk je iets te zoeken wat fout is. Dit doet me erg denken aan advocaten die hun veroordeelde niet kunnen verdedigen en dan op de kleinste dingen gaan inhaken. Ik zeg niet dat het hetzelfde is maar je straalt het wel uit, of je het nou bedoeld of niet.
Zeg eens eerlijk: ik denk niet dat jij je eigen reacties erg fijn zou vinden, of wel?
Het komt namelijk echt over alsof je wil dat je iets kan afkraken, terwijl ik uit mensenkennis weet dat je dat vast niet wil. Wat mij betreft mag je dit soort reacties best geven, maar aangezien dit al het tweede topic is dat ik kritiek vind dat voornamelijk van jou komt zeg ik er toch maar wat van.
Ik zou dit verhaal ook niet meteen lezen maar het klinkt leuk, erg leuk zelfs. Het is gewoon dat ik niks met robots heb. Niet omdat alles mis aan het verhaal zou zijn.
obsessive rage