• Hallo iedereen!

    Ik heb vandaag inspiratie gekregen uit mijn droom voor een OP verhaal. Ik vroeg mij af of hier enige interesse voor is 8D

    Na een vreemd, misgelopen schooluitje met de trein veranderd het leven van drie vrienden voor goed. Elk worden ze de ochtend er op wakker in een vreemde omgeving, terwijl ze vastgekoppeld zitten aan een of andere machine. Een wetenschapper komt naar hen toe, en zegt dat het trio verongelukt is en dat ze de nodige dingen hebben moeten doen om ze in leven te houden. Al snel blijkt dat ledematen missen, waarvoor robot ledematen zijn teruggekomen. Maar wanneer ze weg willen, worden ze “uitgezet” door de wetenschappers. Die besluiten dat ze het best de geheugens van de drie vrienden kunnen wissen. Er komen herinneringen voor terug, ze hebben bijvoorbeeld wel herinneringen aan elkaar. Nu alles volledig op rolletjes loopt, komt de ware aard van de wetenschappers naar boven. Ze willen een nieuw volgende generatie mens creëren, een soort supersoldaten/superpolitieagenten die de criminaliteit bestrijden. De drie vrienden zijn de eerste proefpersonen waarbij de operatie geslaagd is.


    Dit is al ongeveer wat ik heb. Ik zou graag jullie mening willen weten over mijn idee. Alvast bedankt voor het bezoeken van dit topic!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 22:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Backbiter schreef:
    (...)

    "..Al snel blijkt dat ledematen missen, waarvoor robot ledematen zijn teruggekomen."

    Klinkt naar mijn idee niet als een robot, dus gok niet dat ze dan gevoelloos zijn. Dus als POV heb je er dan wel degelijk wat aan.


    Ken je de film RoboCop? Het verhaal wat erop lijkt zegmaar, die heeft ook vervangen ledematen.

    @Starkiller Ik begreep al dat je niet uit één perspectief zou gaan schrijven, maar alsnog.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Ken je de film RoboCop? Het verhaal wat erop lijkt zegmaar, die heeft ook vervangen ledematen.

    @Starkiller Ik begreep al dat je niet uit één perspectief zou gaan schrijven, maar alsnog.


    Allebei hebben ze vervangen ledematen, dus dan lijkt het op elkaar.
    Klinkt hetzelfde als Twilight en Buffy lijken op elkaar want er zitten in beide vampiers. Ja, met die logica is inderdaad niets meer orgineel.
    En ja, ik snap dat het ook wel gaat om het "ingezet worden om de misdaad te bestrijden" maar dan kom ik desondanks terug op wat ik eerder heb gezegd. Dit is slechts een samengevat idee en het kan totaal anders uitpakken dan jij denkt.

    Maargoed, als je het zo goed weet, kun je dan ook zeggen wat je dan denkt dat ze dan wel kan doen, ipv afkraken wat ze nu heeft?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Allebei hebben ze vervangen ledematen, dus dan lijkt het op elkaar.
    Klinkt hetzelfde als Twilight en Buffy lijken op elkaar want er zitten in beide vampiers. Ja, met die logica is inderdaad niets meer orgineel.
    En ja, ik snap dat het ook wel gaat om het "ingezet worden om de misdaad te bestrijden" maar dan kom ik desondanks terug op wat ik eerder heb gezegd. Dit is slechts een samengevat idee en het kan totaal anders uitpakken dan jij denkt.

    Maargoed, als je het zo goed weet, kun je dan ook zeggen wat je dan denkt dat ze dan wel kan doen, ipv afkraken wat ze nu heeft?


    -,-....Meid, ze zij zelf dat het op RoboCop lijkt, niet ik. -,-
    Sowieso al leuk dat niemand echt met ideeën komt maar meteen al het een superspannend verhaal vindt. -,-


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Ken je de film RoboCop? Het verhaal wat erop lijkt zegmaar, die heeft ook vervangen ledematen.

    @Starkiller Ik begreep al dat je niet uit één perspectief zou gaan schrijven, maar alsnog.


    Ik zei dat het een beetje op RoboCop leek. Niet helemaal. Dat betekent ook dat ze niet helemaal ongevoelige Robots worden.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Ik zei dat het een beetje op RoboCop leek. Niet helemaal. Dat betekent ook dat ze niet helemaal ongevoelige Robots worden.


    *kuch kuch* Cyborgs. ^^


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    -,-....Meid, ze zij zelf dat het op RoboCop lijkt, niet ik. -,-
    Sowieso al leuk dat niemand echt met ideeën komt maar meteen al het een superspannend verhaal vindt. -,-


    Ze mogen het toch een leuk idee vinden? Waarom ben jij zo neerbuigend over mijn idee terwijl je het nog niet hebt gelezen zou ik ook kunnen zeggen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Blackfyre schreef:
    (...)

    *kuch kuch* Cyborgs. ^^


    Maar niet alle Cyborgs zijn direct ongevoelig. Kijk maar naar Cyborg van DC Comics.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Maar niet alle Cyborgs zijn direct ongevoelig. Kijk maar naar Cyborg van DC Comics.


    -,-...Jij zei robots, maar cyborgs hebben wel gevoelens.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    -,-....Meid, ze zij zelf dat het op RoboCop lijkt, niet ik. -,-
    Sowieso al leuk dat niemand echt met ideeën komt maar meteen al het een superspannend verhaal vindt. -,-


    Oh well my bad then.
    En wat dat betreft, moeten we met ideeën komen dan? Dacht dat je in een ander topic zelfs klaagde over "niet orgineel met hulp van anderen"? En jij hebt ook niet echt ideeën geopperd, enkel een mening gegeven betreft het niet origneel vinden?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Ze mogen het toch een leuk idee vinden? Waarom ben jij zo neerbuigend over mijn idee terwijl je het nog niet hebt gelezen zou ik ook kunnen zeggen.


    Ik ben niet neerbuigend, maar jullie kunnen ook niet echt tegen kritische opvattingen. Heb ik gezegd dan dat het een slecht idee is?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Backbiter schreef:
    (...)

    Oh well my bad then.
    En wat dat betreft, moeten we met ideeën komen dan? Dacht dat je in een ander topic zelfs klaagde over "niet orgineel met hulp van anderen"? En jij hebt ook niet echt ideeën geopperd, enkel een mening gegeven betreft het niet origneel vinden?


    -.-...siri...als je niet genoeg fantasie hebt om een idee uit te werken moet je ook niet afreageren op iemand ofzo, ik zeg slechts mijn mening.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blackfyre schreef:
    (...)

    -,-...Jij zei robots, maar cyborgs hebben wel gevoelens.


    Schat, ik ben er een beetje klaar mee. Je zit telkens neerbuigend te doen over mijn idee, maar je geeft geen alternatieven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Blackfyre schreef:
    (...)

    Ik ben niet neerbuigend, maar jullie kunnen ook niet echt tegen kritische opvattingen. Heb ik gezegd dan dat het een slecht idee is?


    Ik kan wel tegen kritiek. Er zijn genoeg anderen die net ook kritiek gaven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Blackfyre schreef:
    (...)

    -,-....Meid, ze zij zelf dat het op RoboCop lijkt, niet ik. -,-
    Sowieso al leuk dat niemand echt met ideeën komt maar meteen al het een superspannend verhaal vindt. -,-


    Als we toch kritiek gaan hebben; let even beter op tijdens Nederlands. Het is *zei* niet *zij*
    Zei is van zeggen en zij is van hij-zij-wij.

    *OT, het klinkt in ieder geval als een leuk verhaal.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Blackfyre schreef:
    Mij doet het eerder denken aan de Disney serie genaamd Lab Rats, ik bedoel maar.


    Die ik bedoel maar klinkt niet al te vriendelijk hè. Het gaat mij meer om de toon waarop de kritiek gegeven wordt. Opbouwende kritiek, helemaal prima, maar het moet wel vriendelijk blijven, vind ik. En of je het nu wel of niet zo bedoelde, het blijft het internet, sorry. Ik heb dit duidelijk geïntepreteerd als neerbuigend.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."