Wiarda schreef:
@Saar
Anders kom ik alsnog die zak chips nog een keer eten als mijn vakantie over is en je nog niet cool aan het wezen bent in Amsterdam. ![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
@Inge
Nog negen dagen en ik vertel het je alles met liefde en erg veel enthousiasme.
Of tien dagen, want stiekem ben ik de hele dag aan het reizen op de dertiende. :x
Oké nee fuck it ik ben superslecht in dingen schrijven en het dan lang voor mezelf houden dus hier is een preview van een stukje dat ik echt supergrappig vind maar ik geef geen context want spoilers
“Niet-echt-sporters,” begon Percy langzaam, starend naar Olivers t-shirt, “zien er niet zo uit.”
Voor de tweede keer die avond wist Oliver niet wat hij daarop moest zeggen, maar gelukkig was een ongemakkelijke stilte geen optie in de Leaky Cauldron. Meteen maakte de heks in het paars een instemmend geluidje. “Hmm. De pure waarheid.”
Blijkbaar was hij dus werkelijk de enige hier die het niet volgde. “Zien er niet hoe uit?”
“Zo -” Percy maakte een paar vage, wapperende handgebaartjes, fronste, drukte zijn vingertoppen tegen zijn mond en slaakte een diepe zucht. “Ugh. Ironisch.”
Nu begon het bijna belachelijk te worden. Sterker nog, Oliver hoorde zichzelf letterlijk, hardop lachen. “Ironisch?”
De sherrydrinkende heks giechelde. “Volgens mij bedoelde hij een ander woord. Het lijkt er wel op.”
Oh my gosh, haha, random sherrydrinkende heks. Deze heks in de paarse jurk mag ik wel een stuk meer dan de mijne, in ieder geval.
![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
En arme Oliver. En arme, arme Percy, al moet ik toegeven dat ik niet heel veel medelijden voor hem kan opbrengen, want het lijkt er niet op dat hij dat nodig heeft.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan