• Iemand die op vakantie gaat naar het buitenland of juist in Nederland blijft? Of al op vakantie is geweest?

    Ik ga vannacht op vakantie voor 10 dagen.....YAY! heb er echt zin in XD

    Dan ga ik de bergen in ....


    Dus ik zie jullie over tien dagen weer.


    No Music, No Life.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Waar ben je geweest? c:
    Ik ga naar Venetië, Florence en Rome.


    Gardameer. :) Was geweldig. Wou er langer blijven.
    Och daar is het ook geweldig ben ik ook al geweest. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vertrek vrijdag voor 12 dagen naar Oostenrijk :)

    Veel plezier! Ik ben vijf dagen op interrail geweest en ik was aan het wachten op de persoon om te zeggen "ik moet leren", maar dat zal ik dan wel zijn. Dank je wel, KU Leuven, voor een van de weinige universiteiten te zijn die herexamens half augustus hebben.(Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doofenshmirtz schreef:
    Ik vertrek vrijdag voor 12 dagen naar Oostenrijk :)


    Oeh! Welk deel? c;


    26 - 02 - '16

    Ik ben gister thuis gekomen van 2 weken Spanje met mijn familie en ik ga in September waarschijnlijk nog 10 dagen naar Marokko om te praten over water management en milievervuiling


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik ga nog naar Corfu met mijn vriend in augustus & in september maak ik een traintrip met mijn vriendinnen en gaan we Praag & Ljubljana (Slovenië) bezoeken (:


    ain't no rest for the wicked.

    apricot schreef:
    ik ga nog naar Corfu met mijn vriend in augustus & in september maak ik een traintrip met mijn vriendinnen en gaan we Praag & Ljubljana (Slovenië) bezoeken (:


    Praag en Ljubljana zijn echt geweldige steden!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben net een paar uur terug vanuit Italïe, zat daar in een apartement aan hetzelfde meer als George Clooney, ik weet het enorm cool. Daar ben ik ook nog naar Milaan en andere kleine steden geweest, en in ieder geval was t heel leuk. :3


    wat was dit ookalweer

    Patholoog schreef:
    (...)

    Praag en Ljubljana zijn echt geweldige steden!


    Ben je er al geweest? Tips wat ik zeker moet zien als ik er ben? (':


    ain't no rest for the wicked.

    veel plezier!

    Ik heb al 2 weken Italië en 5 dagen Frankrijk achter de rug... Nu moet ik herexamens leren :/
    Maar in september ga ik nog een weekje naar Bulgarije.


    effort never betrays you

    Haha awesum have fun! ;D
    I went, two times already.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben net voor zestien dagen naar de Caribiën gegaan (:


    -

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Oeh! Welk deel? c;


    Salzburgerland (:

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Salzburgerland (:


    Veel plezier! ^^
    Ik zit/zat in Zuid-Tirol. Morgenochtend vertrek ik c;


    26 - 02 - '16