• Hai, ik heb een vraagje :)
    Ik heb dus net een trampoline gekregen en we zijn hem aan het klaarzetten. Maar nu vroeg ik me af of er iets kan scheuren als ik er de eerste keer opga :/.
    Ik ben bang dat er iets losgeraakt ofzo...
    Kan iemand me zeggen of dit mogelijk is ? Of wat ik moet doen om dit te voorkomen ?

    Kusjes xx
    Anna

    [ps : de titel is fout, het zou 'Trampoline die scheurt ?' moeten zijn,]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 16:27 ]

    Ehh, niet dat ik weet. Je moet er natuurlijk niet met scherpe dingen opgaan, schoenen uit - etc. Maar dat spreekt wel voor zich. En verder ook niet met te veel mensen gaan springen, dan kunnen de veren wel kapot gaan.
    Maar de meeste trampolines kunnen wel tegen een stootje hoor.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wij hebben jarenlang een trampoline gehad en bij ons is er nog nooit iets stuk gegaan, behalve het doek wat er omheen ligt. Maar dat is logisch aangezien het weer en wind moet doorstaan.
    In principe kan er dus niets fout gaan tenzij je er met iets op gaat springen waarvoor het niet bedoelt is. Ik moet toegeven dat wij er vaak genoeg met schoenen op zaten, dat kon dan nog wel maar ik raad het je niet aan.

    WhoIsA schreef:
    Hai, ik heb een vraagje :)
    Ik heb dus net een trampoline gekregen en we zijn hem aan het klaarzetten. Maar nu vroeg ik me af of er iets kan scheuren als ik er de eerste keer opga :/.
    Ik ben bang dat er iets losgeraakt ofzo...
    Kan iemand me zeggen of dit mogelijk is ? Of wat ik moet doen om dit te voorkomen ?

    Kusjes xx
    Anna

    [ps : de titel is fout, het zou 'Trampoline die scheurt ?' moeten zijn,]


    Lijkt me niet hoor, als het een goede trampoline is


    No Music, No Life.

    Nee, die dingen zijn ervoor gemaakt. Zolang jij niet met je schoenen aan erop gaat of met een mes in dat ding gaat staan raggen, is er niks aan de hand (ik verkoop ze bij Intertoys haha)


    Spinning around, I'm weightless.

    Zeker als je gewoon een goede kwaliteit trampoline hebt, is hij erdoor gemaakt om heel te blijven als je er op gaat springen. Dus no worries (: