• Ik vind het echt een super leuk liedje. En ze komen binnenkort weer met een nieuw album en daar zijn ze nu hard aan het werken. YAY!


    No Music, No Life.

    Toevallig luister ik er nu naar. :Y) (Al moet ik bekennen dat die al een tijdje op repeat staat)
    Het liedje vind ik echt geweldig. De tekst is ook geweldig!


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Toevallig luister ik er nu naar. :Y) (Al moet ik bekennen dat die al een tijdje op repeat staat)
    Het liedje vind ik echt geweldig. De tekst is ook geweldig!


    ja je hebt gelijk! ik verheug me op het nieuwe album, maar ik mis Zayn ;[


    No Music, No Life.

    Iemand die een linkje (geen Spotify alsjeblieft, want dat is het eerste wat in vond en dat heb ik dus niet ;x) voor me heeft? Zelf ben ik geen One Direction-fan, maar ik ben wel benieuwd naar hun song - alleen kan ik hem dus nergens vinden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 13:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Iemand die een linkje (geen Spotify alsjeblieft, want dat is het eerste wat in vond en dat heb ik dus niet ;x) voor me heeft? Zelf ben ik geen One Direction-fan, maar ik ben wel benieuwd naar hun song - alleen kan ik hem dus nergens vinden.


    ik zal hem voor je zoeken (wink)


    No Music, No Life.

    Pixars schreef:
    (...)

    ik heb hier een goede link voor je! :)

    https://www.youtube.com/watch?v=l5hKSFgoiyE


    No Music, No Life.

    Ik ben niet meer zo'n gigantische Directioner als ik eerder was, maar ik kan zeker niet ontkennen dat ik het een geweldig liedje vind!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Ik ben niet meer zo'n gigantische Directioner als ik eerder was, maar ik kan zeker niet ontkennen dat ik het een geweldig liedje vind!


    hahaah ik weet het, ik ook niet hoor, maar ja het liedje is idd heel leuk!


    No Music, No Life.

    MT, ik ga hem straks luisteren. Ik kon gisteren namelijk geen goeie link vinden, alleen covers.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    MT, ik ga hem straks luisteren. Ik kon gisteren namelijk geen goeie link vinden, alleen covers.


    jaa, ik ook niet, staan zo veel covers op, echt jammer :[


    No Music, No Life.

    AwesomeAsFuck schreef:
    ja ik had het op nu.nl gelezen ^^

    http://www.nu.nl/muziek/4098402/eerste-single-one-direction-vertrek-zayn-malik-uitgebracht.html


    okee >.<


    No Music, No Life.

    Ik moet toegeven dat het wel heel catchy is, het zit nu al een tijdje in mijn hoofd. Ik vind het niet slecht, maar ook niet geweldig, om eerlijk te zijn. Het is niet echt mijn ding :/


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Op de een of andere manier stond hij plots op mijn mobiel, hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik hem niet gedownload heb. Misschien dat ik op twitter perongeluk op een downloadlink heb geklikt of zo. Maar nu heb ik dus de goede versie op mijn mobiel en hoef ik me verder geen zorgen meer te maken over "deze video is verwijderd vanwegen copyright" of iets in die trant (x


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Op de een of andere manier stond hij plots op mijn mobiel, hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik hem niet gedownload heb. Misschien dat ik op twitter perongeluk op een downloadlink heb geklikt of zo. Maar nu heb ik dus de goede versie op mijn mobiel en hoef ik me verder geen zorgen meer te maken over "deze video is verwijderd vanwegen copyright" of iets in die trant (x


    hahaah een geluk bij een ongeluk


    No Music, No Life.

    BlueJays schreef:
    Ik moet toegeven dat het wel heel catchy is, het zit nu al een tijdje in mijn hoofd. Ik vind het niet slecht, maar ook niet geweldig, om eerlijk te zijn. Het is niet echt mijn ding :/


    Ik vind het wel een leuk liedje, het maakt me vrolijk.


    No Music, No Life.