• Ik vind het echt een super leuk liedje. En ze komen binnenkort weer met een nieuw album en daar zijn ze nu hard aan het werken. YAY!


    No Music, No Life.

    Ik heb 'm één keer gehoord op de radio gisteren, maar voor de rest weet ik niet of ik het nog is ga luisteren want ik vind het best wel anders zonder Zayn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Costanza schreef:
    Ik heb 'm één keer gehoord op de radio gisteren, maar voor de rest weet ik niet of ik het nog is ga luisteren want ik vind het best wel anders zonder Zayn.

    ja dat is waar, ik mis hem


    No Music, No Life.

    het nummer klinkt zo ''gemaakt''

    het nummer bevestigd wat ik al dacht, ik ben one direction af. en af als ik klaar, niet als as fuck. 1D was een soort van mijn grote guilty pleasure en niemand geloofde werkelijk dat ik echt fan van ze was aangezien het totaal niet relevant is met mijn muzieksmaak. maar ik vond ze echt leuk. Four vond ik al minder, maar ik had er nog wel een zwak voor. Maar dit nummer is echt popperig dan pop. het klinkt zo nep. Ergens vind ik het wel jammer, want ik had wel verwachtingen toen ze zeiden dat het compleet anders zou worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TylerJoseph schreef:
    het nummer klinkt zo ''gemaakt''

    het nummer bevestigd wat ik al dacht, ik ben one direction af. en af als ik klaar, niet als as fuck. 1D was een soort van mijn grote guilty pleasure en niemand geloofde werkelijk dat ik echt fan van ze was aangezien het totaal niet relevant is met mijn muzieksmaak. maar ik vond ze echt leuk. Four vond ik al minder, maar ik had er nog wel een zwak voor. Maar dit nummer is echt popperig dan pop. het klinkt zo nep. Ergens vind ik het wel jammer, want ik had wel verwachtingen toen ze zeiden dat het compleet anders zou worden.

    ja zeiden ze dat echt? misschien is hun album wel anders?


    No Music, No Life.

    Pixars schreef:
    (...)
    ja zeiden ze dat echt? misschien is hun album wel anders?

    jup. En ze hebben niet gelogen, het is anders. Alleen naar mijn smaak niet op een goede manier x')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TylerJoseph schreef:
    (...)
    jup. En ze hebben niet gelogen, het is anders. Alleen naar mijn smaak niet op een goede manier x')


    jep, dat is waar, maar het maak me vrolijk


    No Music, No Life.

    Pixars schreef:
    (...)

    jep, dat is waar, maar het maak me vrolijk

    nou, dat is alleen maar mooi toch! ik wou dat ik het een leuk nummer vond.
    Ik denk dat als ik het vaker hoor ik het redelijk zou kunnen waarderen, maar alleen omdat het zo'n liedje is dat in je hoofd blijft hangen, en niet omdat het zo goed is. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TylerJoseph schreef:
    (...)
    nou, dat is alleen maar mooi toch! ik wou dat ik het een leuk nummer vond.
    Ik denk dat als ik het vaker hoor ik het redelijk zou kunnen waarderen, maar alleen omdat het zo'n liedje is dat in je hoofd blijft hangen, en niet omdat het zo goed is. ;x


    hahaa ja dat is zo!


    No Music, No Life.

    Wait, ik ben hem echt al heel de tijd aan het zoeken, maar ik vind hem niet? o.o Zelfs niet in dit topic, want blijkbaar is het verwijderd? o.o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Wait, ik ben hem echt al heel de tijd aan het zoeken, maar ik vind hem niet? o.o Zelfs niet in dit topic, want blijkbaar is het verwijderd? o.o

    oooh hoe kan dat!!? heb je geen Spotify daar staat het zeker op ;)


    No Music, No Life.

    Painkiller schreef:
    Wait, ik ben hem echt al heel de tijd aan het zoeken, maar ik vind hem niet? o.o Zelfs niet in dit topic, want blijkbaar is het verwijderd? o.o

    ik heb alleen de spotify link voor je. dus als je daar iets aan heb?

    https://play.spotify.com/album/7LnU0hAOYe9aq91PCKMI7A

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 17:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zo, ik heb het eindelijk kunnen luisteren, haha. Als absolute niet-fan vind ik het eigenlijk best wel een leuk liedje. Niet echt mijn jam, maar zeker geen slecht nummer voor vier jongens die net een bandlid kwijt zijn. Trouwens, deze video vind ik echt geweldig, hahaha.



    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    TylerJoseph schreef:
    (...)
    ik heb alleen de spotify link voor je. dus als je daar iets aan heb?

    https://play.spotify.com/album/7LnU0hAOYe9aq91PCKMI7A


    Thankzz imma listen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind hem echt heel leuk! Ik heb een half uur geklikt op play omdat de wifi zo slecht is hier, hahah! Maar echt, ik vind hem geweldig.
    Wel een beetje jammer dat de tekst steeds hetzelfde is, maar het is zeker catchy (:


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Hemmingz schreef:
    Ik vind hem echt heel leuk! Ik heb een half uur geklikt op play omdat de wifi zo slecht is hier, hahah! Maar echt, ik vind hem geweldig.
    Wel een beetje jammer dat de tekst steeds hetzelfde is, maar het is zeker catchy (:


    ja dat vind ik ook, ik wil meer variatie in de tekst ;)


    No Music, No Life.