• Over twee weken begint de keiweek in Grunn en aangezien ik mijn vriend heb belooft de eerste avond te koken zodat hij en de andere keipappa's van ons groepje die studentjes op kunnen vangen.
    Alleen kwam ik er gister achter dat het niet om een man pf acht gaat, maar eerder om vijftien. Het plan is om pasta te maken en van te voren pastasaus en gehaktballetjes te maken, voor ongeveer twintig man dus. Maar nu vraag ik me echt af hoeveel gehaktballetjes ik moet maken voor zoveel man. En hoeveel pastasaus... Wat denken jullie?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik heb wel eens pastasaus gemaakt voor zo'n groep! Maar ik heb gewoon zo'n hoge soeppan genomen en net zo lang spul erin gegooid tot ik dacht dat het genoeg was, haha. Ik had de pastasaus gewoon vanaf de bodem opgebouwd, gehakt, daarna ui erin, tomaten en tomatenpuree, wat kruiden en sambal en water om het aan te vullen. Natuurlijk kan je er nog meer groenten in doen. Ik zou in ieder geval rekenen om minstens anderhalve kilo gehakt, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik maak geen gehaktballen in mijn spaghettisaus, ik stoof gewoon wat gehakt tussen mijn groenten. Voor 15 man zou dat 1,5-2 kg gehakt zijn bij mij. Maar als je echt ballen wilt gaan maken, zou ik toch zeker 2 kg gehakt minimum kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik maak geen gehaktballen in mijn spaghettisaus, ik stoof gewoon wat gehakt tussen mijn groenten. Voor 15 man zou dat 1,5-2 kg gehakt zijn bij mij. Maar als je echt ballen wilt gaan maken, zou ik toch zeker 2 kg gehakt minimum kopen.


    Dat zou ik ook het liefste willen doen, alleen moet de saus zelf vegatarisch zijn, anders moet ik daar ook nog een aparte pan voor maken haha. En die gehaktballetjes kunnen ze dan gewoon zelf pakken (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.