Starlord schreef:
Ik ga dat denk ik ook doen, hoewel ik in Duitsland in het Zwarte Woud zal zitten -wat denk ik echt een vette renplek gaat zijn zo lekker in de prachtige natuur. Ik zou dus inderdaad wel vroeg gaan, want hitte is killing met rennen. Eerst liep ik altijd 's avonds tijdens de zomervakanties -hier in NL- want ik vond het anders veel te heet, dus in Spanje zal dat nog wel veel erger zijn en 's avonds laat in Spanje hardlopen lijkt mij niet chill, dus idd dan maar super vroeg, haha.
Oh damn, daar ben ik wel jaloers op. Ik moet langs de boulevard in Salou. Dat is natuurlijk ook wel mooi, langs alle palmbomen en de zee, maar niet zo gaaf als in het Zwarte Woud. Als ik meer ervaring heb, wil ik ook echt eens op zulke plekken rennen, lijkt me geweldig.
Ethan schreef:
Ik zou het als ik jou was telkens vroeg in de ochtend doen. Dan kun je tijdens de middag gewoon een dutje doen om je slaap in te halen. Rond zessen/zevenen (in de ochtend) is het namelijk echt lekker in Spanje. Als je al later gaat, ben ik bang dat je dan in op het heetst van de dag thuiskomt.
Je kunt het natuurlijk ook in de avond doen, maar dat raad ik je af in verband met beesten. Daar heb je in de ochtend toch een stuk minder last van.
Veel plezier en succes!
Beesten, getsie. Oké, ik ga zeker weten 's ochtends, haha. Thanks!
En de rest ook bedankt voor de tips, trouwens.
Your make-up is terrible