Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
Daar zijn heel veel groepen van.
Één van de groepen wordt piraten genoemd.
[center]Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
Je hebt een aantal dingen nodig:
Een zilveren kelk,
Het kompas van de koning,
De kaart in de schedel,
En het vertrouwen van een meermin.
Hier het praattopic. Ik wil van tevoren al een aantal dingen vragen, of jullie dat leuk zouden vinden.
1. Hints. Zouden jullie het leuk vinden dat ieder personage één hint in pb krijgt, hints die in elkaar klikken? Je personage mag dan niks van die hint weten, maar geef wel aanwijzingen.
2. Waar willen jullie beginnen? Normaal is het gewoon een morgen, maar ik zou wel willen weten of jullie niet eens wat anders willen.
SPEELTOPIC
[ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]
obsessive rage