• De Experimenten

    Experimenteren. Iets wat niet geheel onbekend is voor de mensheid, maar wat als er misbruik van gemaakt wordt en de wereld nooit meer hetzelfde zal zijn? Wetenschappers creëren de ultieme moordwapens: De Experimenten.

    Het is het jaar 2213. De derde generatie van Experimenten bewoont ondertussen de wereld, terwijl de mensheid nog steeds als een groep onderdanen door het zware leven gesleurd wordt. Bij een kleine groep van Experimenten begint het geweten echter naar binnen te kruipen, waardoor de menselijke kant weer naar boven komt. Ze besluiten dat het genoeg is: de mensheid heeft genoeg geleden. De opstand is in aantocht.


    Ik heb besloten om dit idee eindelijk te gaan uitwerken. Het zit nog voor een groot deel vast in mijn hoofd, dus ik probeer nog veel dingen uit. Ik weet daarom niet of het tempo super hoog gaat liggen met updaten, maar ik zal mijn best gaan doen. Buiten dat wil ik even laten weten dat ik al een hele lange tijd niet meer geschreven heb, dus mocht ik fouten maken: excusez-moi. Het proloog staat in ieder geval vast online. (:

    Klinkt tof! Ik neem een abo!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt spannend. Ik ga even een kijkje nemen. :Y)


    The truth is out there.

    Jotunheim schreef:
    Klinkt tof! Ik neem een abo!

    Danku en danku voor de reactie! c: