• We solemny swear that we're up to no good
    " Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs
    Purveyors of Aids to Magical Mischief Makers
    Are proud to present
    THE MARAUDER'S MAP"


    Het is 1 september 1977 en de vier meiden bekend als de Marauders beginnen samen met hun vrienden en rivalen het nieuwe jaar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    PERSONAGES

    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]

    Gryffindor [Tijdelijke stop op meiden]
    Remy Joanna Lupin • Remus Lupin • 17/7 • 1.1 • Clarick
    Syra Orion Black • Sirius Black • 17/7 •1.1 • Black
    Paige Mia Pettigrew • Peter Pettigrew • Healy
    Marius Alexander Macdonald • Mary Macdonald • 17/7 • 1,5 • Rockbell

    Slytherin
    Lucia Bella Malfoy • Lucius Malfoy • 17/7 • 1.3 • Wiser
    Gereserveerd • Nacissa Black • Rockbell [14/8]
    Gereserveerd • Bellatrix Black • Black [15/8]

    Ravenclaw
    Annabelle Isadora Persephone Lundstrom • 17/7 • 1.6 • Rakharo
    Eleanor McKellan • ?/7 • 1.6 • Kovarro [23/8]
    Matthew Alexander McKinnon • Marlene McKinnon • 17/7 •1.2 • Clarick

    Hufflepuff


    INVULLEN:
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    Jaar
    Uiterlijk (+ Face Claim)
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Wees origineel en realistisch a.u.b.
    Dus geen animagi, weerwolven, vampieren etc. of leerlingen die alles al weten - patronus/geur van amortentia etc. En onthoudt dat alle bestaande jongens meiden moeten zijn en vice versa.


    EXTRA
    Head boy/girl
    [Lily Evans]
    [James Potter]


    Prefects
    [Max. twee per jaar per afdeling]
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw



    Gryffindor
    Remy Joanna Lupin - Jaar 7


    Hufflepuff



    Slytherin
    Lucius Bella Malfoy - Jaar 5



    Quidditch Team

    Gryffindor
    Captain
    • Jamie Potter
    Keeper
    • Marius Alexander Macdonald
    Chasers
    • Jamie Potter


    Beaters
    • Syra Orion Black

    Seeker


    Slytherin
    Captain
    • Lucia Bella Malfoy
    Keeper

    Chasers



    Beaters


    Seeker
    • Lucia Bella Malfoy

    Ravenclaw
    Captain
    • Matthew Alexander McKinnon
    Keeper

    Chasers
    • Matthew Alexander McKinnon


    Beaters


    Seeker


    Hufflepuff
    Captain

    Keeper

    Chasers



    Beaters


    Seeker


    FACE CLAIMS

    Keira Knightley • Remy Joanna Lupin
    Zooey Deutch • Syra Orion Black
    Amanda Seyfried • Lucia Bella Malfoy
    Drew van Acker • Matthew Alexander McKinnon
    Candice Swanepoel • [Peter Pettigrew]
    Gregg Sulkin • Marius Alexander Macdonald
    Magdalena Zalejska • Jamie Potter


    TOPICS


    REGELS:
    - Reserveringen blijven vijf dagen staan tenzij je uitstel krijgt.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alle bestaande personages zijn genderswapped, alle jongens zijn dus meiden en andersom.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 200 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, na een week krijg je een waarschuwing, na twee weken lig je eruit. Tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Er wordt veel tijd in gestoken niet leuk voor anderen (en mij) als je niet meer reageert.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 20:39 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Can I have Bella? :x
    Aangezien we het toch niet met de officiële verhoudingen in leeftijden doen en zo c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Can I have Bella? :x
    Aangezien we het toch niet met de officiële verhoudingen in leeftijden doen en zo c:


    Sure


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Bellamy "Bell" Black
    "Toujour pur."




    Face claim; Miles McMillan.

    Leeftijd
    Zeventien, geboren op

    Geslacht
    Man.

    Bloedstatus
    Volbloed.

    Afdeling
    Slytherin.

    Jaar
    Zeven.

    Uiterlijk
         

    Innerlijk
         

    Geschiedenis
         

    Relaties

    Vakken

    Speciale positie

    Extra

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 15:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik doe mee

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 4:36 ]

    @dity1944, er zit een stop op Gryffindor meiden.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert



    Naam : Aurora Greaze
    Leeftijd : 16
    Geslacht : vrouw
    Bloedstatus : volbloed
    Afdeling : Ravenclaw
    Jaar : 6
    Innerlijk : Ze is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Ze is erg levendig en aanwezig en probeert altijd vrolijk te zijn naar de buitenwereld toe. Aurora is een goede vriendin die het altijd voor haar vrienden op zou nemen en aan je zijde staan, een goede luisteraar en zal altijd iedereen proberen te helpen. Heel erg beschermend als het gaat over haar familie en vrienden.
    Ook weet ze iedereen precies zo te bespelen en te manipuleren dat zij zo'n beetje de hele afdeling wel in haar touwtjes heeft, zonder dat iemand dat echt duidelijk door heeft. Ze is er altijd voor in om kattenkwaad uit te halen en zegt nooit nee tegen een grapje.

    Geschiedenis : Ze is een verre afstammeling van Rowena Ravenklauw.
    Haar moeder is vermoord toen ze 3 was.

    Relaties : iemand?
    Vakken :
    -Charms
    -Alchemy
    -Study of Ancient Runes
    -Care of Magical Creatures
    -Potions
    -Divination
    -Transfiguration
    -Defence Against the Dark Arts
    -Apparition
    -Astronomy
    -History of Magic
    -Arithmancy
    -Herbology

    Speciale positie : seeker
    Extra : Ze heeft een ketting met een stukje van de diadeem van Rowena Ravenklauw, waardoor weet ze het juiste op het goede moment.
    Ze is een metamorphus dit heeft ze van haar vader.
    Haar patronus is een arend.

    Stok : De kern is een Feniksveer,
    als houtsoort is appelhout gebruikt.
    Licht buigaar en 28 cm lang.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 22:04 ]

    Zou ik uitstel mogen tm zondag? Ik denk dat dat ruim genoeg de tijd is om Paige (Peter) af te maken - maar ik heb momenteel een kamp met alleen mijn mobiel voor max 2 uur of ietsdus dat is niet zo handig om een rol te maken (:


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    Zou ik uitstel mogen tm zondag? Ik denk dat dat ruim genoeg de tijd is om Paige (Peter) af te maken - maar ik heb momenteel een kamp met alleen mijn mobiel voor max 2 uur of ietsdus dat is niet zo handig om een rol te maken (:


    Sure


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Marius is af en ik ga Narcissus zeker morgen (vandaag) afwerken. Sorry dat ik de deadline niet haalde, maar ik hoop dat ik nog een dag uitstel kan krijgen?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 3:05 ]


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    Marius is af en ik ga Narcissus zeker morgen (vandaag) afwerken. Sorry dat ik de deadline niet haalde, maar ik hoop dat ik nog een dag uitstel kan krijgen?


    Is goed hoor.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Kan ik nog steeds mee doen?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Annabelle "Annie" Isadora Persephone Lundstrom. Annie houd er niet zo van om bij haar volledige naam genoemd te worden, ze heeft liever Annie en dat zegt ze ook gelijk bij het voorstellen (Annabelle, but call me Annie!).
    Leeftijd: Annie is nu zeventien jaar oud. Haar verjaardag is op 4 september.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Bloedstatus: Annie is een afstammeling van een lange, lange lijn heksen en tovenaars.
    Afdeling: Ravenclaw.
    Jaar: Ze zit nu in haar zevende jaar.
    Uiterlijk: Hailee Steinfeld.


    Annie is een meisje dat erg klein van stuk is, je zou haar ook wel petite kunnen noemen. Ze is vrij klein gebouwd, en ook niet erg lang met haar één meter zestig. Ze kijkt letterlijk tegen iedereen op. Annie heeft een voorgevel van normaal formaat, en ook haar heupen en billen zijn van gemiddeld formaat. Ze had graag gehad dat het wat groter allemaal was, maar ze heeft geleerd blij te zijn met waar ze mee gezegend is.
    Van nature heeft Annie dikke, bruine krullen. Ze heeft het nu wat langer laten groeien, zodat het nu bijna tot haar navel komt. Vaak draagt ze het gewoon los (stijl, of krullend) om met een klem de voorste plukken naar achteren, maar als ze even een keer geen zin heeft om er iets aan te doen, dan draagt ze het in een staart of iets dergelijks. Het is nu dan weer terug naar haar normale kleur maar ze heeft het ook in een aantal kleuren gehad, zoals donkerpaars, donkerblauw en donkerrood.
    Loopt ze niet in haar schooluniform rond, dan loopt ze rond in een jurk of een blouse met een rokje, maar ze kan ook net zo goed een stoere spijkerbroek dragen. Hierbij draagt ze veel sieraden, zoals ringen en kettingen.
    Innerlijk: Annie Lundstrom is een meisje met een happy-go-lucky persoonlijkheid. Ze is altijd vrolijk, een vrolijk en klein heksje dat door de gangen van de school huppelt op blote voeten, met een goedbedoelde glimlach op haar gezicht. Het meisje dat bloemenkransen maakt van wilde bloemen en ze vervolgens bij chagrijnige mensen op hun hoofd durft te zetten. Annie is echt free-spirited. Ze lacht, ook al gaan dingen niet geheel geweldig, ze probeert de schijn op te houden dat alles goed met haar gaat, omdat ze niet wil dat andere dit weten. Haar positieve kijk op het leven zorgt er voor dat ze er gewoon maar wat van maakt en dat ze alles van de sommige kant probeert te bekijken. Ook is ze erg creatief, ze houd van schilderen en het liefst doet ze dit altijd in haar vrije tijd. Van precies realisme tot gewoon kleuren mengen en zien wat er van komt, ze doet het allemaal. Er zijn dagen dat ze gewoon buiten zit en de hele dag onder de verf zit en schilderijen bij het leven maakt.
    Af en toe kan ze helemaal wegdromen. Dan moet je haar echt even wakker schudden, om haar aandacht weer te krijgen. Dan zit ze bijvoorbeeld uit het raam te kijken en dan blijft ze gewoon staren en dan komt niks meer bij haar binnen. Het is ook echt een meisje dat graag initiatief neemt in een grote groep, ze probeert graag haar mening naar voren te laten komen en zo veel mogelijk met mensen te praten.
    Annie kan dan wel de meest mooie tekeningen maken, maar laat haar niet een sport beoefenen, want ze zou zonder pardon gewoon over haar eigen voeten struikelen. Ze heeft ook de neiging dingen snel kapot te maken en over het algemeen snel over dingen te struikelen. Zo heeft ze een keer haar oma's vaas met bloemen omgestoten en lag heel de vloer vol met aarde. Ook is Annie een beetje een warhoofd. Weliswaar een vrolijk warhoofd, maar ze kan niet zo goed opruimen en is heel slordig. Als ze iets weglegd op haar kamer, dan kan ze het net zo goed kwijt zijn, nog geen paar minuten verder. Haar kamer is ook altijd een troep en ze kan over het algemeen niks terugvinden wat in haar kamer verdwijnt.
    Soms heeft Annie nachten dat ze niet in slaap komt en dan in de ochtend moeite heeft met wakker blijven. Noem het een karaktereigenschap of een aangeleerde gewoonte, maar ze vind het evengoed verschrikkelijk.
    Geschiedenis: Annie werd geboren als dochter van Dahlia Phelps-Lundstrom en Isaac Lundstrom. Op dat moment hadden Dahlia en Isaac al een zoon, August. August is een stuk ouder dan Annie en is al afgestudeerd van Hogwarts. Na Annie kwam Alberic, de jongste telg van de Lundstrom familie. Hij zit op dit moment in het tweede jaar van Hogwarts.
    Annie's twee oma's, Persephone en Isadora waren van kinds af aan al goede vriendinnen en waren erg blij dat Persephone's zoon en Isadora's dochter verliefd op elkaar werden en daarna gingen trouwen. Zij zijn in de Wizard World goed bekend dankzij hun snoepwinkeltje in Diagon Alley, waar nog dagelijks veel mensen een stop maken voor het bijzondere snoep.
    Relaties:
    Vakken: Compulsory Subjects
    • Transfiguration
    • Defense Against the Dark Arts
    • Charms
    • Potions
    • Astronomy
    • History of Magic
    • Herbology

    Optional Subjects
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Study of Ancient Runes
    • Alchemy
    Speciale positie:
    Extra: Haar toverstok is gemaakt van kersenhout en is ongeveer dertig centimeter lang. De kern is een haar van een nimf. Hij is licht buigbaar en sierlijk gesneden.

    Haar bogart is het overleden lichaam van haar broertje Alberic, met wie ze veruit de beste band heeft binnen haar familie.

    Annie's patronus is een hert.

    Voor haar eerste jaar op Hogwarts kreeg Annie een kitten, Fiori, van haar ouders, die intussen opgegroeid is naar een volwassen kat.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 22:39 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Eleanor 'Ellie' McKellan.

    Leeftijd: Ellie is nu zeventien jaar oud. Ze is geboren op 18 April.

    Geslacht: vrouwelijk

    Bloedstatus: Ellie's ouders zijn allebei niet-magisch. Haar moeder komt uit een muggle family, maar haar vader komt uit een elitaire, Schotse wizard family. Generaties lang zit haar familie al in Ravenclaw. Echter, in één generatie was dat niet zo. Ellie's vader is een squib en kon hierdoor niet naar Hogwarts. Ellie's Hogwarts brief kwam dan ook als een grote verrassing.

    Afdeling: Ravenclaw.

    Jaar: Ellie zit nu in haar zevende jaar.

    Uiterlijk: (Elle Fanning)




    Ellie is een relatief klein meisje, tenger van stuk. Ze zit met haar één meter vijfenzestig net onder de gemiddelde lengte van een meisje van haar leeftijd. Ellie heeft een beetje een wipneus en diepblauwe amandelvormige ogen die erg contrasteren met haar bleke huid. Ze heeft vrij lange licht blonde haren die ze meestal in een staart of vlecht draagt om het uit haar gezicht te houden. Ellie houdt er niet van om in de spotlights te staan en probeert meestal om zo min mogelijk op te vallen. Ze draagt vrijwel geen make-up en kleed zich meestal in simpele kleding, bloesjes, flannels, sweaters of gewoon een simpel t-shirt die ze dan combineert met simpele jeans en sneakers of oxfords. Uiteraard draagt ze, op school, vooral haar uniform. Ellie is over het algemeen tevreden met haar uiterlijk. Ze is trots op de gelijkenissen die ze met haar moeder en grootmoeder deelt.

    Innerlijk:Ellie is zeer bescheiden meisje. Ze legt niet snel contact met anderen, vooral niet uit zichzelf.
    Ze is intelligent, leergierig en heeft altijd een honger naar kennis. Een wandelende encyclopedie, noemt haar vader haar altijd. Ze houdt heel erg van lezen, of dat nu Shakespeare, Arthur Conan Doyle of Aghata Christie is, ze vindt alles goed.
    Ellie vindt het vreselijk om iemand te belemmeren in zijn of haar doen en laten, maar als ze iets niet wilt of het ergens niet mee eens is, dan zal ze dat zeer zeker laten merken.
    Ellie is heel ruimdenkend en probeert altijd alles vanuit elk perspectief te bekijken voor ze oordeelt. Ze heeft een hekel aan ongelijkheid en ze kan er niet tegen als iemand onrecht wordt aangedaan.
    Ellie een zeer georganiseerd persoon. Alles moet voor haar via schema'a en planningen. Ze vindt het niet leuk als iets haar planningen in de war schopt en raakt door dit soort situaties vaak gestrest. Dit is haar grootste kritiekpunt naar haarzelf toe en ze probeert hier ook aan te werken.
    Hoe georganiseerd Ellie ook is, toch is ze een beetje een kluns. Ze is altijd zo in haar eigen wereld, dat ze regelmatig tegen dingen (of personen) oploopt, struikelt of dingen laat vallen.
    Ze is een vrij realistisch meisje. Ironisch, als je erover nadenkt. Ze is immers een heks. Haar ouders hadden haar nooit over haar 'magische' afkomst verteld. De kans dat ze niet 'magisch' zou zijn, was vrij groot, en het zou haar alleen maar teleurstellen. Toen ze er achter kwam was ze zowel sceptisch als geïntrigeerd. Enerzijds vond ze het allemaal maar onzin. Heksen en tovenaars waren immers fictief. Aan de andere kant was het weer een hele nieuwe wereld waar ze nog niks van wist, en stond ze te popelen om zoveel mogelijk kennis ervan op te doen. Naast dat, is ze zeer realistisch ingesteld. Toch vindt ze het heerlijk om te fantaseren over de verhalen die ze in haar boeken leest.
    Een selectieve realist, noemt ze zichzelf.

    Geschiedenis: de McKellan familie dateert terug naar de Middeleeuwen. Haar moeder, Julie McKellan (née Smith) is geboren in Cardiff. Nadat haar vader, Ellie's grootvader, Peter Smith, stierf, verhuisde ze met haar moeder, Susan Smith (née McDonald), naar Schotland voor een frisse start. Hier ontmoette zij Christopher McKellan, zoon van Marjorie McKellan (Née McDonald) en Joseph McKellan.
    Marjorie en Joseph hadden elkaar ontmoet op Hogwarts en waren ietwat teleurgesteld toen ze er achter kwamen dat hun zoon, als eerste generatie in de laatste vier decennia, hier niet naartoe zou gaan. Natuurlijk zouden ze dit nooit aan hem laten merken. Christopher en Julie werden verliefd en trouwden al op jonge leeftijd. Vandaag de dag heeft het koppel twee dochters en een zoon. Ellie zelf is de oudste, haar zusje Amelia zit nu in het tweede jaar van hogwarts en haar jongste broertje, Arthur, gaat nu naar zijn eerste jaar.

    Relaties:
    familie
    - Jospeh McKellan/ grootvader (paternal)
    - Marjorie McKellan/ grootmoeder (paternal)
    - Peter Smith/ grootvader (maternal)
    - Susan Smith/ grootmoeder (maternal)
    - Christopher McKellan/ (vader)
    - Julie McKellan/ (moeder)
    - Amelia McKellan/ zus
    - Arthur McKellan/ broer

    Vrienden
    - Annie Lundstrom

    Vakken:
    -Potions
    -Divination
    -Astronomy
    -Charms
    -Arithmancy
    -Care of Magical creatures
    -Defence against the dark arts
    -Transfigurations
    -History of magic
    -Herbology

    Speciale positie: Ellie is sinds een jaar Chaser in het Ravenclaw quidditch team.

    Extra:
    -Ellie's Boggart is een gigantische spin. Ze is niet angstig aangelegd, maar als er één ding is waar ze bang voor is, zijn het wel spinnen.

    -Ellie's toverstaf is gemaakt zwarte walnoot en heeft een kern van een feniks veer. Hij is 27 centimeter lang en is veerkrachtig. Het is enigzins lichtgekleurd en wordt eenvoudig gesneden.

    -Ondanks dat de Patronus spreuk nog vrij moeilijk is voor Ellie, is het haar toch gelukt om hem goed uit te voeren. Haar patronus is een Pad. Veel klasgenoten hebben haar hierom uitgelachen, na wat research gedaan te hebben was Ellie trots op haar patronus, die misschien niet eng is, maar in ieder geval wijs en tactisch

    Ellie kreeg toen ze naar Hogwarts ging van haar grootouders een witte uil, genaamd Milicent

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 14:21 ]

    @ Rakharo, de Head Girl positie is al gereserveerd voor als we een James hebben, die volgens de canon ook Head Boy was.

    @ Kovarro, leerlingen krijgen op hun 11de verjaardag de brief van hogwarts dus ze moet of jonger zijn of een jaar over gedaan hebben.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Oh stom! Ik ben op het laatste moment van jaar gewisseld maar ik had niet gezien dat ik de leeftijd daarvoor al had aangepast.