• Hey! Ik zoek dus een cover voor een Fantasy verhaal. Het gaat over een spiegel wereld van de onze, waar een meisje (Ava) via haar dromen in die wereld terecht komt. Daar komt ze op een gegeven moment in vast te zitten, en dat moet ze uit zien te komen, terwijl ze ook nog allemaal monsters moet ontkomen. (En hele slappe uitleg dan. Met monsters bedoel ik LotR achtige monsters)

    Nu de cover nog. Ik kan zelf wel oké covers maken, maar de sfeer die ik wil kan ik absoluut niet.
    Getekend, tarot kaarten stijl.
    De titel, Amaris - De Roep van de Wolf, moet erop. Amaris het liefst wat kleiner, boven De Roep van de Wolf.
    De sfeer ouderwets, spannend, magisch.
    Maar vooral alsof je naar een tarotkaart kijkt. Als ik tekeningen heen zal ik ze laten zien.
    Als ik credits gekocht heb, krijgt de winnaar vijf credits.


    Are you, are you, coming to the tree?

    Ik heb geen idee of dit überhaupt in de buurt is van wat je zoekt, maar ik had zin om met Picasa te klooien.





    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 12:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik heb geen idee of dit überhaupt in de buurt is van wat je zoekt, maar ik had zin om met Picasa te klooien.







    Tis precies de sfeer die ik zocht! Dankje! (Ik wacht nog wel even af op met opties, maar alvast heel erg bedankt!)


    Are you, are you, coming to the tree?