• Ik heb namelijk al een tijd geleden een beta voor de proloog van mijn verhaal aangevraagd en nog steeds niets gehoord. Ik kan best geduld hebben hoor, maar ik zou graag weten hoe lang het ongeveer duurt zodat ik er rekening mee kan houden. En zodat ik niet elke dag in hoef te loggen om te kijken of er al gereageerd is. :S

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 0:04 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Dat hangt er denk ik een beetje van af. Hoe lang is de proloog, wat heb je allemaal aangevraagd, wie verbetert hem ... Bij mij duurt het meestal tussen enkele dagen en maximaal (lang hoofdstuk, veel vragen) twee weken.

    Ik denk wel dat een bèta hier nog wel beter op kan antwoorden ;)


    What would Emma do?

    Wanneer ze tijd hebben Hey :P


    tiptoe through the tulips...

    StephenFry schreef:
    Dat hangt er denk ik een beetje van af. Hoe lang is de proloog, wat heb je allemaal aangevraagd, wie verbetert hem ... Bij mij duurt het meestal tussen enkele dagen en maximaal (lang hoofdstuk, veel vragen) twee weken.

    Ik denk wel dat een bèta hier nog wel beter op kan antwoorden ;)


    Aha.
    Volgens mij had ik alleen gevraagd om verbetering van de spelling, en de proloog is ongeveer 1000 woorden lang...


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    PsychoElz schreef:
    Wanneer ze tijd hebben Hey :P


    Haha. Dat snapt m'n neus :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik heb 2 juli een aanvraag ingediend van uit mijn hoofd gezegd in de 1200 woorden. Het duurde ongeveer een week voordat de status van 'open' naar 'in behandeling' is gewijzigd en dat is het nu nog steeds. Ik denk dat de combinatie van de vakantieperiode met het inwerken van de nieuwe bèta's voor afwisselendere periodes dan normaal zorgt (en daarbij moet ik ook zeggen dat ik heb aangegeven dat ik liever niet heb dat dingen in de tekst zelf gewijzigd worden, ik denk dat die optie ook meespeelt in de duur). :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik heb 2 juli een aanvraag ingediend van uit mijn hoofd gezegd in de 1200 woorden. Het duurde ongeveer een week voordat de status van 'open' naar 'in behandeling' is gewijzigd en dat is het nu nog steeds. Ik denk dat de combinatie van de vakantieperiode met het inwerken van de nieuwe bèta's voor afwisselendere periodes dan normaal zorgt (en daarbij moet ik ook zeggen dat ik heb aangegeven dat ik liever niet heb dat dingen in de tekst zelf gewijzigd worden, ik denk dat die optie ook meespeelt in de duur). :)


    Waar zie je dat? xd Sometimes, I'm like a realy dumb newby.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    The_End schreef:
    (...)

    Haha. Dat snapt m'n neus :)


    Haha xD


    tiptoe through the tulips...

    Painkiller schreef:
    (...)

    Waar zie je dat? xd Sometimes, I'm like a realy dumb newby.
    Onder Creaties - Mijn Beta Aanvragen! (:


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Onder Creaties - Mijn Beta Aanvragen! (:


    Ik wist het dat het ergens daar stond want ik zag het wel al eens :') Alleen keek ik enkel bij stories en profiel :') Luiheid heerst. Dankjewel.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 0:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik dacht dat ze juist een tekort aan aanvragen hadden en daarom voor extra vroegen. Zelf heb ik nog nooit een aanvraag ingediend, dus ik heb geen idee hoe lang zoiets duurt.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Morgiana schreef:
    Ik dacht dat ze juist een tekort aan aanvragen hadden en daarom voor extra vroegen. Zelf heb ik nog nooit een aanvraag ingediend, dus ik heb geen idee hoe lang zoiets duurt.


    Dat klopt, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het soms wel een tijdje kan duren voor het ook verbeterd is, want daar kruipt wat werk in.

    En het is best dat de bèta's het even laten weten, want bij mij heeft het nog nooit veel langer dan twee weken geduurd, maar dat kan bij anderen anders zijn natuurlijk ;)


    What would Emma do?

    Dat verschilt van periode tot periode (in drukke periodes zal het altijd iets langer duren dan wanneer iedereen zeeën van tijd heeft), maar zoals eerder in dit topic al is geconcludeerd, kan het op het moment wat langer duren. Het inwerken van de nieuwe bèta's kost extra tijd en daarbovenop zijn er nog bèta's die op vakantie zijn/gaan. Normaal gesproken zou ik ook voor een geschatte tijdsspanne van één tot twee weken als uitgangspunt gaan, maar op het moment zou ik die schatting toch met een korreltje zout nemen.

    Dat gezegd hebbende, doen we ons best om de aanvragen zo snel (maar netjes!) mogelijk te verwerken. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dat verschilt van periode tot periode (in drukke periodes zal het altijd iets langer duren dan wanneer iedereen zeeën van tijd heeft), maar zoals eerder in dit topic al is geconcludeerd, kan het op het moment wat langer duren. Het inwerken van de nieuwe bèta's kost extra tijd en daarbovenop zijn er nog bèta's die op vakantie zijn/gaan. Normaal gesproken zou ik ook voor een geschatte tijdsspanne van één tot twee weken als uitgangspunt gaan, maar op het moment zou ik die schatting toch met een korreltje zout nemen.

    Dat gezegd hebbende, doen we ons best om de aanvragen zo snel (maar netjes!) mogelijk te verwerken. ^^


    Aha, oke dan bedankt voor het antwoord!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Precieswat Jip zegt. (:
    Hoe lang of ingewikkeld je aanvraag is, zou trouwens over het algemeen niet heel veel invloed moeten hebben op hoe snel die wordt verwerkt. We hebben een lijstje dat we afwerken op chronologische volgorde, dus zoals ze binnenkomen. ^^ Alleen Engelse aanvragen kunnen nog weleens pech hebben en een tijdje blijven staan, want lang niet alle bèta's accepteren Engelse stukjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk wel dat een bèta hier nog wel beter op kan antwoorden