• Hoi!
    Het leek mij wel een leuk idee om met een paar hier een groep aan te maken op whatsapp, dan leer je ook weer nieuwe mensen kennen en kun je gezellig praten ;)

    Dus wie wilt er in? Stuur dan je nummer + naam in een pb'tje naar mij toe en dan zal ik je er in doen. Als er een paar mensen gereageerd hebben zal ik de groep aanmaken :)

    Deelnemers;
    - Iris (irisjx)
    - Sanne (Canoodle)
    - Indra (Alptraum)
    - Daphne (daffie123)
    - Latanya (yoruichi)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 15:01 ]

    Beauregard schreef:
    Ik denk niet dat heel veel mensen behoefte hebben aan nóg een app groep, aangezien het waarschijnlijk een beetje dezelfde mensen zullen zijn die er in gaan, dus ja.

    Klopt, maar de andere groep bestaat uit vrij veel leden. Niet iedereen vindt dat even leuk. Wij willen een groep met wat minder leden, zodat er niet extreem veel gespamt wordt (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    (...)
    Klopt, maar de andere groep bestaat uit vrij veel leden. Niet iedereen vindt dat even leuk. Wij willen een groep met wat minder leden, zodat er niet extreem veel gespamt wordt (:


    Ja precies :) Al vind ik veel gespam niet heel erg, maar een kleine groep leer je elkaar ook wat beter kennen enzo (:

    Ik heb Whatsapp toch maar gedownload, dus ik wil er ook wel graag bij als ik nog mag tenminste! x


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Ik heb Whatsapp toch maar gedownload, dus ik wil er ook wel graag bij als ik nog mag tenminste! x


    Tuurlijk mag dat! Stuur me maar pb met je nummer xx

    serein schreef:
    Ik heb Whatsapp toch maar gedownload, dus ik wil er ook wel graag bij als ik nog mag tenminste! x

    Gezellig! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    (...)
    Gezellig! (:


    Precies! (H)

    Nog iemand?