• Mystic Falls, which was once a hotbed of supernatural events, became one of the few places (if not the only one) in the world where non-traditional magic had no effect (although all magic, including traditional magic, was ineffective); therefore, the majority of supernatural species, and magical artifacts had no effect in the town. As a consequence of the spell that the Travelers cast to undo non-traditional magic within the town borders, a vampire or a hybrid who entered Mystic Falls would have the magic that keeps them vampires slowly stripped away until they finally reverted to the stage in which they existed before being reawakened as a vampire-- a dead body. They would then die the exact same way they died before reawakening in transition to become a vampire (e.g. drowning, snapped neck, slit throat, etc.) and will stay dead due to the lack of magic reanimating their corpses.

    The magical energy that empowered the Travelers' anti-magic barrier spell, was absorbed by Malachai Parker. As a result, magic can once again exist in Mystic Falls.


    V E R H A A L - L I J N

    De verhaal-lijn is vooral dat er nieuwe vampire's in de stad zijn. En niet alle van hen zijn even aardig of kunnen hun honger in toom houden. De andere ( Original Characters) proberen ze tegen te houden, maar of dit goed zal gaan..


    TIJDELIJKE STOP OP MEISJES

    R O L L E N

    Elena Gilbert •
    Katherina Petrova/ Pierce •QueenStark
    Stefan Salvatore • Mignon
    Damon Salvatore • Vladifer
    Caroline Forbes • Astrifero
    Tyler Lockwood •
    Bonnie Bennett •
    Matt Donovan •
    Jeremy Gilbert •
    Niklaus 'Klaus' Mikaelson • Alastor

    Rebekah Mikaelson • CourageKindness
    Elijah Mikaelson •


    A N D E R E R O L L E N

    • Dean Matthias Guerreiro • McCIair
    •
    •
    •



    •
    • Sayu Kaede Yamashita • Alastor
    • Safirianna Justine Walker • QueenStark
    •


    L I J S T J E

    Naam :
    Leeftijd :
    Ras :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Extra :


    R E G E L S

    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • Niemand buitensluiten.
    • Maximum 3 personnages.
    • Houd jongens en meisjes gelijk.
    • 16+ / 18+ is toegestaan. (Deze stukjes wel in een spoiler zetten voor de mensen die dit liever niet willen lezen)
    • Have fun !

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 21:20 ]

    McCIair schreef:
    Dean is af, is hij goed zo? En is iedereen het eens met de relaties die ik erbij heb gezet?


    ja hij is goed, en ben het zeker eens met de relatie tussen hen, also ik weet niet of hij Katherina al kent maar die heb ik ook nog. (:

    Ja hoor ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    QueenStark schreef:
    (...)

    ja hij is goed, en ben het zeker eens met de relatie tussen hen, also ik weet niet of hij Katherina al kent maar die heb ik ook nog. (:


    Katherine en Dean kunnen frenemies zijn? Of partners in crime? Of allebei, haha.


    "Family don’t end in blood”

    Zou ik nog iemand kunnen reserveren? Dan zou ik wel een onbekende jongen {weerwolf} willen, dan maak ik hem lekker vampier hatend. :Y) En zou je me misschien kunnen waarschuwen als de stop op meisjes eraf gaat? Want dan zou ik Elena er nog wel bij willen.


    She was always looking for more..

    Samota schreef:
    Zou ik nog iemand kunnen reserveren? Dan zou ik wel een onbekende jongen {weerwolf} willen, dan maak ik hem lekker vampier hatend. :Y) En zou je me misschien kunnen waarschuwen als de stop op meisjes eraf gaat? Want dan zou ik Elena er nog wel bij willen.


    Us goed, ik zet hem erbij en zal je waarschuwen (:

    QueenStark schreef:
    (...)

    Us goed, ik zet hem erbij en zal je waarschuwen (:


    Bedankt!


    She was always looking for more..

    NIKOLAJ "NIK" RORY DECLAN

          NAAM :
    Nikolaj "Nik" Rory Declan.
    Nikolaj heeft al zijn namen gekregen van zijn familieleden. De naam Nikolaj deelt hij met zijn vader en een hoop andere Nikolaj's in de familie. Rory stamt juist af van zijn oom - de broer van zijn vader die is overleden. Declan is - wat al te raden valt - de familienaam. Nikolaj zelf heeft nooit begrepen wat de rest van de familie leuk vindt aan het generatie's lang doorgeven van dezelfde naam. Al met al vindt hij Nikolaj niet echt dé naam om trots op te zijn. Rond zijn zesde levensjaar heeft hij zelfs een tijd gehad waarin hij enkel met Rory aangesproken wilde worden, al is hij daar uiteindelijk toch mee opgehouden omdat niemand hem ook daadwerkelijk zo noemde.

          LEEFTIJD :
    Nikolaj is vijfentwintig jaar oud en verjaart op de herfstachtige dag van 28 oktober.

          RAS :
    Nikolaj is een weerwolf.

          INNERLIJK :
    Nikolaj is altijd al tegendraads geweest tegen alles wat hem gezegd werd. Hij kan er niet tegen als iemand hem zegt wat te doen, hij zoekt het liever zelf allemaal uit. Dit zorgde vroeger dan ook tot vele botsingen met zijn ouders. Hij moet en zal doen wat hij vindt en wilt. Dit is alleen maar versterkt sinds de dood van zijn oom. Sindsdien is hij een compleet ander persoon dan vroeger. Hij is ontzettend roekeloos en zoekt overal het uiterste van op. Dingen die niet mogen doet hij juist omdat het niet mag - of hij het nou leuk vindt of niet. Sommigen zullen hem omschrijven als een psychopaat, al kan je hem beter zo niet noemen wanneer hij in de buurt is. Wanneer hij je ontmoet zal hij je al snel duidelijk maken dat hij niet opzoek is naar het maken van vrienden, hij heeft totaal geen vertrouwen in anderen, niet sinds zijn zus hem in zijn ogen heeft verraden {Zie geschiedenis.}. Hij is constant opzoek naar meer macht. Hij is erg wisselvallig en heeft geen duidelijk motief voor zijn daden. Soms kan hij heel serieus overkomen - op dit soort momenten is hij mogelijk op zijn gevaarlijkst, omdat hij dan meestal een plan heeft om één of ander onheil uit te halen. Op andere momenten schiet hij juist in de lach op de meest ongewone momenten, momenten waarop anderen liever zouden willen huilen. Hij ziet overal de ironie van in, zelfs dingen die eigenlijk totaal niet ironisch zijn. Bij de meeste dingen die hij doet denkt hij ook niet eens na, hij slaat gewoon wilt om zich heen. Over het algemeen is hij het nadenken in zijn leven gewoon zat. Hij is volgens hem te vaak teleurgesteld. Hij geeft gewoon helemaal niets meer om het leven. Hoewel hij eigenlijk doet alsof hij geen gevoelens hebt, heeft hij die echter dus wel. Eigenlijk zijn al zijn daden gevolgen van zijn emoties uit het verleden, al zou hij dat nooit toegeven. Ongeveer zijn enige doel in zijn leven is het doden van vampiers, dat zou hij zeker niet doen als er dingen anders waren verlopen.

          UITERLIJK :
    {FC: Jake Abel} Nikolaj heeft zijn blonde haren al een hele tijd in een kort model laten knippen. Dit vindt hij zo zelf het beste zitten. Nik is een aantrekkelijke man, iets waarvan hij zelf erg goed op de hoogte is. Over het algemeen is hij erg bleek, hij heeft een smal gezicht. Zijn oogkleur is blauw.

          GESCHIEDENIS :
    Nikolaj Carl Declan × Vader.
    Hilara Aria Declan Maddox × Moeder.
    Benjamin Chaniel Declan × Broer ~ 26.
    Aria Isabella Declan × Zus ~ 20.
    Rory Odin Declan × Oom ~ Overleden.

    Nikolaj is opgegroeid in een ontzettend welvarend gezin. Zijn beiden ouders - en dan met name zijn vader - hebben altijd al ontzettend goede banen gehad met salarissen waar anderen mensen voor zouden willen moorden. Nikolaj daarentegen had er altijd alles voor hebben gedaan om dat allemaal niet te hebben. Hij heeft nooit goed samen met zijn vader overweg gekund - dat is iets wat waarschijnlijk nooit zou kunnen veranderen. Met zijn moeder gaat het niet heel veel beter, al is zij duidelijk zijn favoriet van zijn twee ouders. Nikolaj heeft altijd een strenge opvoeding gehad. Zijn vader is altijd de baas geweest in het gezin. Alles ging volgens zijn regels. Zijn wil was wet. Nikolaj's broer Benjamin heeft hier nooit moeite mee gehad, hij is het lievelingetje van zijn ouders en wordt overal in voorgetrokken. Inmiddels woont hij ver weg van zijn familie en is het contact met Nikolaj al heel lang verwaterd, gezien dat ze het toch nooit met elkaar konden vinden. In tegenstelling van zijn relatie met Benjamin, heeft Nikolaj het altijd wel erg goed kunnen vinden met zijn jongere zus Aria. Vroeger waren ze de beste vrienden, Nik was een echte beschermer voor haar. Dat alles werd later alleen een tikkeltje gecompliceerder. Aria begon zich langzamerhand erg vreemd te gedragen en Nikolaj wist zeker dat ze iets voor hem verborgen hield. Zijn vader leek er echter geen belangstelling aan te geven, maar vreemd genoeg verschijn Nikolaj's oom - Rory - ineens in beeld. Hij leek ineens altijd bij Aria in de buurt te zijn. Ondertussen verstreek de tijd en Nik ging steeds minder met zijn inmiddels vreemde zus om, hoewel hij zich nog steeds zorgen om haar maakte. En toen was er opeens het ongeluk. Op een avond waarbij Nikolaj dronken achter het stuur zat knalde de auto tegen een boom aan. Een van zijn vrienden die meereed was op slag dood. In paniek geraakt vluchtte Nikolaj en hij is nooit opgepakt. Sinds het ongeluk heeft hij echter wel onbewust het geheim over Aria weten te ontrafelen, al moest hij daar wel zelf worden wat zij was. Hij was zestien toen hij voor de eerste keer veranderde in een weerwolf. Gelukkig voor hem had hij zijn oom en zijn zus, waarmee hij al snel hechter werd dan ooit tevoren. Met z'n drieën vormden ze samen een pack. Alle drie vonden ze het veranderen in een weerwolf - elke keer opnieuw - vreselijk pijnlijk. Maar er stond wel wat tegenover die pijn. Elke maand trokken ze erop uit naar een onbewoond bosgebied, waar ze vrij rond konden rennen. Ondanks de ondraaglijke pijn die hem verscheurde, had Nik zich nog nooit vrijer gevoeld dan wanneer hij in zijn wolvengedaante zijn gang kon gaan in de bossen. Toch kwam aan al het goede een eind. Al snel werd Nikolaj op de hoogte gesteld van de andere magische wezens - vampiers. Blijkbaar stond zijn oom niet op goede voet bij sommigen van hun. Dit uitte zich tot een climax waarin er gevochten werd tussen de twee groepen. Er overkwam Nikolaj en zijn zus niets, maar hun oom werd vermoord. In de tijd die volgde werd Nik een compleet ander persoon. Hij werd verteerd door gevoelens van verdriet. Omdat hij daar niet goed mee kon omgaan, concentreerde hij zich maar op één ding - wraak. Er is waarschijnlijk niemand die vampiers meer haar dan Nikolaj. Wanneer hij er eentje tegenkomt zal hij ook niet eerst vragen gaan stellen voordat hij aanvalt. Vampiers zijn ook niet de enige die hij kwaad doet, na de dood van zijn oom heeft hij een ik-geef-helemaal-niets-om-de-wereld attitude gekregen. Al snel begon hij ruzie te krijgen met zijn zus. Zijn wraakgevoelens tegenover vampiers werden haar teveel. Nikolaj had geen idee waarom ze daar zo op tegen was, maar na een niet al te lange tijd kwam hij erachter dat ze verliefd was geworden op één van hun. Dit was de absolute druppel voor Nikolaj. Al snel verdween hij om nooit meer terug te komen. Ondertussen is er niet veel meer over van het lachende jongetje wat hij ooit eens was geweest. Hij vindt zijn voldoening in het vermoorden van onschuldigen mensen. Het grootste gedeelte van de maand houdt hij zich schuil, wetend dat hij niet de sterkste is daar buiten. Hij doet zich voor als mens, terwijl hij ondertussen zijn plannen smeedt. Wanneer het volle maan is gaat hij meestal helemaal rond. Nog steeds is hij op zoek naar de vrijheid die hij vroeger altijd voelde toen hij door de bossen rende en kwam hij erachter dat het meer is dan vrijheid wat hij zoekt - hij zoekt naar macht. Dat is dan ook de reden dat hij ervoor zorgt dat hij elke maand losloopt in de buurt van mensen, en wanneer het kan ook in de buurt van vampiers. Wanneer mensen achterdochtig worden - wat al snel gebeurt met zijn roekeloze gedrag - gaat hij verder naar het volgende stadje. Zo komt hij dan ook aan in Mystic Falls.

          RELATIE'S :
    Any volunteers?


    She was always looking for more..

    Ik hoop dat Nikolaj zo een beetje oké is. Ik heb er maar even het kopje 'geschiedenis' bijgevoegd.
    Verder staat hij ook open voor relatie's, al kent hij in het begin nog niemand omdat hij nieuw is in town.


    She was always looking for more..

    Samota schreef:
    Ik hoop dat Nikolaj zo een beetje oké is. Ik heb er maar even het kopje 'geschiedenis' bijgevoegd.
    Verder staat hij ook open voor relatie's, al kent hij in het begin nog niemand omdat hij nieuw is in town.


    Hij is goed, zet hem er later bij also ik mn pc heb. U kunt beginnen met posten ~

    QueenStark schreef:
    (...)

    Hij is goed, zet hem er later bij also ik mn pc heb. U kunt beginnen met posten ~


    Alright. :]
    Ik zal zo gelijk gaan schrijven.


    She was always looking for more..

    kan ik trouwens direct even melden dat ik van maandag 27-8 tot 3-9 op vakantie ben? Ik weet dat er wifi aanwezig is, maar ik weet dus niet hoe goed deze is, en er is dus ook een kans dat ik een aantal dagen niet aanwezig ben :)

    xx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ga ook op vakantie, van 25-7 tot 9-8. Ik heb wifi, of dat denk ik tenminste, maar ik zal waarschijnlijk niet ontzettend veel tijd hebben.

    Is er trouwens ook een praattopic?
    En ik vroeg me af wanneer het volle maan is, wat wel handig is om te weten voor Nikolaj.


    She was always looking for more..

    Ik ben een week op vakantie van woensdag 5 augustus t/m woensdag 12 augustus, zonder wifi.


    "Family don’t end in blood”

    {Samota went Tingo.}


    She was always looking for more..