• Mystic Falls, which was once a hotbed of supernatural events, became one of the few places (if not the only one) in the world where non-traditional magic had no effect (although all magic, including traditional magic, was ineffective); therefore, the majority of supernatural species, and magical artifacts had no effect in the town. As a consequence of the spell that the Travelers cast to undo non-traditional magic within the town borders, a vampire or a hybrid who entered Mystic Falls would have the magic that keeps them vampires slowly stripped away until they finally reverted to the stage in which they existed before being reawakened as a vampire-- a dead body. They would then die the exact same way they died before reawakening in transition to become a vampire (e.g. drowning, snapped neck, slit throat, etc.) and will stay dead due to the lack of magic reanimating their corpses.

    The magical energy that empowered the Travelers' anti-magic barrier spell, was absorbed by Malachai Parker. As a result, magic can once again exist in Mystic Falls.


    V E R H A A L - L I J N

    De verhaal-lijn is vooral dat er nieuwe vampire's in de stad zijn. En niet alle van hen zijn even aardig of kunnen hun honger in toom houden. De andere ( Original Characters) proberen ze tegen te houden, maar of dit goed zal gaan..


    TIJDELIJKE STOP OP MEISJES

    R O L L E N

    Elena Gilbert •
    Katherina Petrova/ Pierce •QueenStark
    Stefan Salvatore • Mignon
    Damon Salvatore • Vladifer
    Caroline Forbes • Astrifero
    Tyler Lockwood •
    Bonnie Bennett •
    Matt Donovan •
    Jeremy Gilbert •
    Niklaus 'Klaus' Mikaelson • Alastor

    Rebekah Mikaelson • CourageKindness
    Elijah Mikaelson •


    A N D E R E R O L L E N

    • Dean Matthias Guerreiro • McCIair
    •
    •
    •



    •
    • Sayu Kaede Yamashita • Alastor
    • Safirianna Justine Walker • QueenStark
    •


    L I J S T J E

    Naam :
    Leeftijd :
    Ras :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's :
    Extra :


    R E G E L S

    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • Niemand buitensluiten.
    • Maximum 3 personnages.
    • Houd jongens en meisjes gelijk.
    • 16+ / 18+ is toegestaan. (Deze stukjes wel in een spoiler zetten voor de mensen die dit liever niet willen lezen)
    • Have fun !

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 21:20 ]

    McCIair schreef:
    Zou ik nog een rol kunnen reserveren? Zo ja, een onbekende jongen graag. (:


    Natuurlijk kan dat (:

    is bex goed zo? :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    CourageKindness schreef:
    is bex goed zo? :3


    Yepp (:

    Speeltopic is geopend :
    speeltopic


    Naam •
    Dean - Valley (English).
    Matthias - Gift of God (Hebrew).
    Guerreiro - Warrior (French).

    Leeftijd •
    24 jaar - Geboren op de negende van april in 1991.

    Ras •
    Vampier - Sinds ongeveer een maand geleden, hij is dus nog erg nieuw.

    Innerlijk •
    Dean komt vaak zelfverzekerd over, maar heeft diep van binnen ook een onzekere, emotionele kant, deze laat hij alleen niet aan veel mensen zien. Nu hij een vampier is, is alleen lastig te verbergen vanwege de emoties die zijn versterkt. Omdat hij een nieuwe vampier is, heeft hij nog maar weinig controle over zichzelf. Hij doet alsof het hem allemaal niks kan schelen, maar eigenlijk wil hij helemaal geen mensen pijn doen, laat staan vermoorden; hij kan zich alleen niet inhouden.
          Dean is erg koppig en eigenwijs. Als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft, krijg je het er niet meer uit. Hij wil dan ook nooit toegeven dat een ander gelijk heeft, al weet hij dit diep van binnen wel. Hulp van anderen vindt hij moeilijk om te accepteren, hij lost het allemaal zelf wel op en is er van overtuigt dat hij dit kan. Echter, niemand kan altijd alles zelf en heeft wel eens hulp nodig. Nu Dean een vampier is en controle moet leren al helemaal. Zijn goede vriend Stefan helpt hem hierbij, hij is de enige van wie Dean (min of meer) hulp accepteert.

    Uiterlijk •
    FC: Jack Falahee.
    Dean heeft zwart lang haar dat hij meestal met behulp van flink wat gel opzij kamt. Zijn bruine ogen worden omringd door lange, donkere wimpers en hierboven staan smalle, donkere wenkbrauwen. Zijn lippen zijn al net zo smal en zijn neus is ook redelijk klein. Hij heeft een licht baardje onder zijn kin en een klein snorretje onder zijn neus. Zijn huid is blank.
          Dean is redelijk klein voor een jongen van zijn leeftijd. Hij is niet extreem breed, maar de spieren in zijn armen zijn toch duidelijk onder zijn shirt te zien.

    Relaties •
    Stefan Salvatore - Friend, helps him controlling himself as a vampire.
    Damon Salvatore - Frenemie.
    Rebekah Michaelson - Friend, Dean has secretly a crush on her.
    Niklaus Mikaelson - Frenemie.
    Sayu Kaede Yamashita - Friend.
    Safirianna Justine Walker - Friend, partner in crime.

    Extra •
    N/A

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 23:26 ]


    "Family don’t end in blood”

    Iemand die een bepaalde relatie met mijn personage wil? (:


    "Family don’t end in blood”

    Ik weet niet wat voor karakter hij heeft? :) Ik heb Stefan.


    She's imperfect but she tries

    en ikke bekkie ^^ maar idd is kijken wat past en kan


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    En ik heb Sayu en Niklaus.^^

    McCIair schreef:
    Iemand die een bepaalde relatie met mijn personage wil? (:


    Safirianna wil wel wat haha.

    Je hebt gewoon volle keuze :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dean is nieuw en heeft nog niet zoveel controle, dus hij zou misschien wel een goede vriend kunnen gebruiken die hem, ondanks zijn koppige gedrag (zie het stukje innerlijk wat ik er alvast bij heb gezet), kan helpen hiermee, ik denk dat Stefan hier wel een type voor is.
    En hij zou natuurlijk één van de anderen (of meerdere) als friend/frenemie/partner in crime/etc kunnen hebben en misschien één van de girls als love interest ^^


    "Family don’t end in blood”

    Ik maak hem trouwens morgen af.


    "Family don’t end in blood”

    Overigens geldt het aanbod van Stefan als relatie voor iedereen die een zelfverzonnen personage heeft gekozen. Ik vulde alleen nog maar een aantal dingen voor bekende personages in. :)

    McCIair schreef:
    Dean is nieuw en heeft nog niet zoveel controle, dus hij zou misschien wel een goede vriend kunnen gebruiken die hem, ondanks zijn koppige gedrag (zie het stukje innerlijk wat ik er alvast bij heb gezet), kan helpen hiermee, ik denk dat Stefan hier wel een type voor is.
    Lijkt me ook dat Stefan wel in dit beeld past! Ik denk dat hij Dean een beetje als zijn protegé zal zien.


    She's imperfect but she tries

    Dean is af, is hij goed zo? En is iedereen het eens met de relaties die ik erbij heb gezet?


    "Family don’t end in blood”