• Hoi!
    Ik ben opzoek naar een paar meiden die mee willen schrijven aan een fashion/beauty&lifestyleblog. Het is nog niet een heel erg bekend blog en de afgelopen tijd is deze een beetje verwaarloosd door tijdgebrek. Alleen schrijven vind ik minder leuk dan met meerdere mensen, er zijn al een paar meiden die meeschrijven, maar ook die zijn niet echt heel erg actief meer. Daarom ga ik opzoek naar een paar nieuwe enthousiaste meiden die Mode e Vita, een nieuw leven inblazen.

    Waar gaat deze blog over?
    Het gaat vooral over, beauty/fashion en lifestyle, maar ik sta open voor nieuwe ideeën!

    Wat kun je verwachten, of wat verwacht ik van jou?
    Ik verwacht minimaal één keer per week een artikel. Ik maak natuurlijk erg een probleem van als dat een keer niet uitkomt. Je krijgt ook een vaste dag dat je iets publiceert, zodat er ongeveer elke dag een artikel online komt. Ook verwacht ik een leuke samenwerking, gezelligheid staat bij mij op nummer 1! Wat je kunt verwachten is het schrijven voor een blog, dus dat jij als het ware mijn 'collega' wordt in mijn blog. Ik zou het heel erg gezellig vinden om namelijk met meerdere mensen te schrijven. Je hoeft je niet tot één onderwerp te beperken, je mag schrijven waar je zelf over wilt.

    Eisen waaraan je moet voldoen:
    - Je moet schrijven leuk vinden; Ik vind het belangrijk dat je de passie voor schrijven samen met ons deelt.
    - Je spreekt/schrijft ABN.
    - Je kunt goed samenwerken en houd je aan de afspraken (als er een geldige reden is, maak ik wel een uitzondering).
    - Je gedraagt je netjes en sociaal tegenover de anderen.
    Leeftijd en ervaring maakt mij niks uit!

    Iets over mezelf en mijn blog
    Mode e Vita is mijn blog die ik in samenwerking met een vriendin heb gemaakt. Ik heb een passie voor schrijven sinds ik ongeveer 10 jaar was (als het al niet eerder was!). Ik schreef vroeger hier vaak verhalen, maar dat doe ik niet zoveel meer. De vriendin waarmee ik de blog had gemaakt, had geen tijd meer en ik ben zelf voor ongeveer een jaar alleen verder gegaan. Ik miste toch wel een beetje de gezelligheid en samenwerking met iemand. Daarom ging ik opzoek naar een paar andere meiden, we begonnen met 4 meiden, maar zijn nu nog maar met z'n drieën, waarvan één iemand soms nog wat publiceert. Daarom ben ik opzoek naar een paar nieuwe meiden die actief mee willen schrijven aan mijn blog.
    Blog; modeevita.wordpress.com

    Hoe kan ik meedoen?
    Eerst wil ik je leren kennen, dus vertel wat over jezelf; Naam/leeftijd/waar je ongv woont (provincie)/hobby's/waarom je mee wilt doen/of je al een leuk idee hebt voor een artikel/waarom ik jou moet kiezen en wat je bijdrage is aan de blog. Dit kun je hier neer zetten, of privé naar mij mailen. Als in interesse heb, vraag ik misschien om een kort proef artikel te sturen. Daarna kun je in de groepsapp en kunnen we daar verdere afspraken bespreken!

    Ik zou het heel erg leuk vinden om hier wat leuke nieuwe meiden te leren kennen die mee willen werken!
    Veel liefs, Iris

    Driedubbel topic > slotje


    -