• En dan heb ik het over mijn nieuwe username natuurlijk.

    Ik was al langer aan het overwegen om een nieuwe username te nemen en nadat ik afgelopen nacht rond drie uur 's nachts aan het zoeken was ben ik uiteindelijk op Rasalhague uitgekomen. Maar deze keer heeft mijn nieuwe username weer een betekenis:

    Rasalhague is dus de helderste ster in het sterrenbeeld Slangendrager.


    Dus Haerolin is er (tijdelijk?) niet meer. ^-^
    Om het topic toch nog een beetje nuttig te houden...Op wat hebben jullie je username gebaseerd? En hoe hebben jullie het gevonden?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat wordt wennen, maar ik vind het wel een heel mooie naam!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    I like (Y)

    Tja, mijn naam is obvious afgeleid van de mythische wezens genaamd valkyries ^_^

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 12:29 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Leuke naam.(:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind 't echt een leuke naam! Mijn naam is afgeleid van Lolita.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I like ^^
    Mijn username is de naam van een game bedrijf waarvan ik fan ben van hun games. c:

    Hoi sterrenbuddy. Ik heb besloten deze zomer alle sterrenbeelden te leren inclusief vorm en sterren. Mijn naam is de helderste ster in het sterrenbeeld Andromeda


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat is een toffe naam!
    De mijne is een van mijn twee idolen :')


    What would Emma do?

    Oeh ik vind 't leuk! (Y)

    Mijn username heeft een veel te ingewikkelde betekenis xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Alpheratz schreef:
    Hoi sterrenbuddy. Ik heb besloten deze zomer alle sterrenbeelden te leren inclusief vorm en sterren. Mijn naam is de helderste ster in het sterrenbeeld Andromeda

    Ha, dat is leuk.
    Nog enkele leden en we kunnen een sterrenclubje oprichten. ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik dacht echt eerst dat je Fabienne was. Dit wordt wennen, maar ik vind het een zeer leuke naam! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Ik dacht echt eerst dat je Fabienne was. Dit wordt wennen, maar ik vind het een zeer leuke naam! (:

    Waarom dacht je dat dan? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leuke naam!
    Mijne is simpelweg de achternaam van Steve Talley, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Leuke username! De mijne betekent een vriend die gezien wordt als familie. Ik vond hem bij Wordstuck op Tumblr.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 14:22 ]


    16 - 09 - '17

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Waarom dacht je dat dan? (:


    Het is een username die ik haar wel zie nemen, haha. (:
    -- Mijn username is trouwens een personage uit Norwegian Wood.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 14:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Ik dacht echt eerst dat je Fabienne was. Dit wordt wennen, maar ik vind het een zeer leuke naam! (:


    Ha, ik ben populair. (cat)
    Ik vind het een mooie naam, Kim! Al moet ik wel erg wennen, omdat ik Haerolin gewend was, maar je avatar is heel herkenbaar. ^-^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."