• Hoi! Ik zal het even kort houden, maar ik zoek iemand die het verhaal dat ik ga schrijven per hoofdstuk na zou willen kijken op foutjes in de spelling enz. Je zou gewoon dingen mogen aanpassen, maar ik zou erop vertrouwen dat je geen dialoog, verhaallijn of wat dan ook zou veranderen, alleen spelling.
    Ik heb dit nodig omdat ik zelf dyslectisch ben (niet heel erg, als in het gaat meestal nog vrij goed) en mijn spellingscontrole het om een of andere reden niet doet.
    Dus, anyway, als je interesse hebt, laat dan even wat weten!
    Alvast bedankt.
    P.s. Het gaat om een 16+ verhaal.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 22:41 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Een bèta kan ook per hoofdstuk je verhaal nakijken, als je dat fijn zou vinden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Een bèta kan ook per hoofdstuk je verhaal nakijken, als je dat fijn zou vinden. (:


    Dat is wel de bedoeling... maar ik heb wel graag één persoon die het hele verhaal nakijkt. Als het nog niet duidelijk was, dat betekend NIET dat ik wil dat je in een dag een heel verhaal nakijkt. Ik zou een hoofdstuk schrijven, vervolgens zou de lezer het nakijken, vervolgens zou het geactiveerd worden. Dan zou het best wel eens een tijdje kunnen duren voor ik het volgende hoofdstuk af heb.
    Het probleem van een normale Beta aanvragen is echter dat het HEEL lang kan duren voor er uberhaupt op gereageerd wordt, en dat soort gedeult heb ik dan weer niet.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Je kan aangeven dat je aanvraag voor één bepaalde bèta bedoelt is. Daarnaast denk ik dat de aanvragen nu sneller verwerkt zullen worden, omdat er nu meer bèta's bij zijn gekomen. ^^
    Ik denk dat je het gewoon met een hoofdstuk moet proberen. Als dat niet bevalt, kun je altijd nog aan iemand anders vragen om het voor je na te kijken. (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 11:02 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil! (yeah)

    Als je geduld hebt voor een hoofdstuk, wil ik je er wel mee helpen. Ik kan wel niet beloven dat ik alles direct onmiddellijk kan doen (geen hoofdstuk per dag, als je begrijpt wat ik bedoel).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Als je geduld hebt voor een hoofdstuk, wil ik je er wel mee helpen. Ik kan wel niet beloven dat ik alles direct onmiddellijk kan doen (geen hoofdstuk per dag, als je begrijpt wat ik bedoel).


    Ik heb geen haast :) Soms schrijf ik ook maar 1 hoofdstuk p. maand haha


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Summer_ schreef:
    Ik wil! (yeah)


    Jullie kunnen op zich allebei, hoe meer mensen nakijken hoe beter, toch? Maar ik zal even kijken.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.