• Help me een cover te maken!
    Ik heb dus een cover nodig, maar het lukt me niet...
    De cover is voor mijn story White Daughters.
    Het gaat over 5 zussen met de krachten van de 5 elementen. (Water, aarde, vuur, lucht en geest)
    Ze hebben allemaal wit haar, dus de faceclaims moeten wel even bewerkt worden.
    Aarde is Cat's element (Barbara Palvin), Lucht van Luna (Astrid Frisbey-Berges), Vuur Kira (Lily Collins), Water Jade (Jennifer Lawrence), Geest Didi (Emma Watson).
    De elementen mogen erin verwerkt worden, maar dat hoeft niet.
    Ik schrijf toch wel het meeste vanuit Kira, dus die mag het meeste opvallen.
    Het is Fantasy, maar mag wel een beetje een duister randje hebben. (Niet teveel)
    De sfeer gewoon Fantasy, en misschien wat ouderwets.
    De titel moet erop.

    Er is trouwens geen deadline, so take your time!


    obsessive rage



    Ik kan het niet zo goed als jij...


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:



    Ik kan het niet zo goed als jij...


    Ik vind het anders echt een hele mooie!


    obsessive rage

    Ik wil ook wel wat voor je proberen als ik tijd heb (: Als je er nog één nodig hebt natuurlijk.


    Credendo Vides

    Om donker haar in wit te veranderen is moeilijk en dat ook nog eens faceclaims met super donker haar xD Kijk als het nou blauw rood/oranje was dan was het makkelijk. (:

    Zie, dat is makkelijker (;


    Credendo Vides

    Tadaa! Mijn poging. Ik heb de haarkleuren expres wat verschillende tinten wit gemaakt. Ergens heb ik het gevoel dat er nog iets mist, maar ik weet even niet zo wat. ):


    Credendo Vides

    Dat is een leuke uitdaging, want het is wat Dreamer zeg, van donker naar echt wit wit is niet het gemakkelijkste om te doen, en zeker niet om het zo natuurlijk mogelijk eruit te laten zien. Misschien dat als ik tijd heb ergens, ik het ga proberen, want ik hou nu eenmaal van uitdagingen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga ook de uitdaging aan! Hopelijk lukt het me om het witte haar er enigszins realistisch uit te laten zien (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Nou, het heeft even geduurd, maar de cover is eindelijk af.
    Ik ben niet helemaal tevreden, hopelijk vind je het toch mooi!
    Ik kan alles nog aanpassen! x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik vroeg me af of je nog speciale voorkeuren heb met je FC's in verband met hun haar... kort of lang... of maakt dat niet zo heel veel uit voor je?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kvind ze allebei prachtig!
    @Valkyries: Eigenlijk niet. Al heb ik wel de uitstraling. Cat is streng en moederlijk, Luna dromerig, Kira koppig en speels, Jade behulpzaam en loyaal, en Didi lieflijk


    obsessive rage