• Hoi,
    Ik zoek een cover voor mijn nieuwe HP story: Alone • HP
    Hier wat informatie over de story en de cover die ik in gedachten had:


    De titel is Alone • HP
    Ik zou de titel er graag op willen, het lettertyoe maakt niet zo veel uit. Als het tot je beschikking is misschien het HP lettertype?

    Een korte samenvatting:
    De 16-jarige Madison wordt gevangen gehouden door Voldemort. Zij is de enige die de nu 15-jarige Harry nog kan beschermen.
    Harry zit op Hogwarts, wat in de handen is van Snape. Snape wil Harry kwaad doen en schakelt Voldemort in. Madison is stiekem verliefd op Harry maar haar vader, waar ze pas een half jaar geen contact meer mee heeft is een Death Eater. Waardoor Madison een beetje bekend is met de duistere wereld. Haar moeder is een krachtige heks die redelijk bekend is onder de tovenaars en heksen. Harry's ouders zijn dood, zijn vrienden met vakantie en hij woont bij zijn oom Sirius Black. Madison heeft de taak gekregen hem te beschermen. Maar als 16-jarige kan dat knap lastig zijn... En in de handen van Voldemort...

    Nou, Harry Potter had ik er graag op :') enn... Het karakter Madison... Hier heb ik eigenlijk geen faceclaim voor. Een jonge (ongeveer 16 jaar) knappe meid. Het liefst niet zo heel bekend.

    Het liefst zou ik een duistere sfeer willen hebben. Een beetje grimmig zeg maar. Het is natuurlijk geen pretje daar bij Voldemort (:

    Het liefste wil ik een horizontale cover maar een verticale kan natuurlijk ook. Het ligt eraan wat er mooier uit ziet bij jouw creatie.


    Als iets niet duidelijk is over mijn cover, vraag me dat natuurlijk even!
    Alvast bedankt! (flower)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik heb gekozen! Gefeliciteerd Myrra!


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Dus je hebt er geen meer nodig?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Dus je hebt er geen meer nodig?


    Het kan natuurlijk wel nog hoor, als je er plezier aan hebt. Misschien maak jij wel een veel mooiere :P
    Ik vind het wel leuk om te zien wat andere mensen maken dus je mag wel nog hoor.


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Oh, er mogen nog covers gemaakt worden? Ik kijk even. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amo_I_Libri schreef:
    Owh ja, btw, wie is de faceclaim die je voor Madison gebruikt hebt?


    Oh, daar moet ik wel even naar zoeken. Had gewoon iemand gevonden, maar kan het vast wel vinden.
    (Sorry voor het late antwoord)

    En dankje!


    obsessive rage