Gaap. Geeuw. Meh. Deze afleveringen had ups en downs, maar meer downs. Eerlijk, ik irriteer me een beetje aan Maggie. Ik vind haar helemaal niet rustig overkomen en het zou me niks verbazen als zij iedereen in de problemen krijgt door 'wraak' te willen nemen. Net als Carl, die nu in die domme vrachtwagen zit. Sowieso moet Rick hem weer gaan redden en alles is weer chaos dan. Sasha vind ik wel echt fantastisch. Zij is één van mijn nieuwe favorieten.
Ook vond ik eh... ik weet niet hoe hij heet. Die handlanger van Negan. Trevor? Ik vond hem wel vet. Was ook best een opluchting om eens een aflevering te zien zónder die eindeloze monologen van Negan, hoewel ik hem volgende week wel weer wil zien.
Er was toch één moment in de aflevering waar ik best boos om werd. Maggie die het horloge aan Enid geeft. HOEZO. WAT DOE JE. Hoezo zou je het horloge dat je dooie vader aan je dooie man heeft gegeven aan een random kind geven? Ik zie amper een relatie tussen Maggie en Enid en zo'n horloge zou haar zoveel waard moeten zijn. Het idee erachter is best mooi, maar ik vind het niks. Bewaar het. Geef het aan je kind. Whatever. Geef het niet aan Enid.
De nieuwe romance tussen Enid en Carl vind ik ook niks. Het is te cliché en voorspelbaar. Enid vind ik niet zo'n heel spannend personage maar ik ben wel bang dat Carl nu idiote dingen gaat doen vanwege haar (ZOALS IN DIE FCKING VRACHTWAGEN SPRINGEN CARL WAT DOE JE).
Duuuuss... wat vonden jullie er van?