Sorry, maar ik vond dit echt geen goede aflevering. Het is natuurlijk heel erg voor Daryl en ik snap wel dat ze hem willen breken, maar jezus het tempo lag zo verschrikkelijk laag. Daarbij boeit het me geen ene fuck of Dwight een zielig verhaal heeft of niet. Er zijn echt meer dan genoeg personages, dus zijn achtergrond kan me gestolen worden. En hoewel ik Negan over het algemeen best tof vind als in, interessante toevoeging, vond ik hem in deze aflevering niets. Teveel tekst en hij praat zó langzaam. Het liep gewoon niet zo lekker en toen ik de eerste vijf seizoenen in hele korte tijd keek waren dit soort afleveringen de oorzaak dat ik dan ineens een paar dagen niet keek. Eigenlijk gewoon saai.
Hoe lang gaan ze het nog zo doen? Krijgen we nu om en om Rick, Carol en Daryl? De volgende aflevering zal wel weer zijn hoe mega gebroken Rick en zijn groep zijn. Don't get me wrong, dat moeten ze zeker laten zien, maar ik vind dat ze niet complete afleveringen moeten uittrekken voor dit soort dingen. De vorige aflevering en deze hadden zo makkelijk samengevoegd kunnen worden.
Maar goed, ik hoop gewoon dat het een trage opstart is en dat seizoen 6 beter gaat worden dan 5.