OHH BOY. OMG, DEZE EPISODE.
Op de TWD page op facebook reageren een hoop mensen dat ze niet meer gaan kijken omdat ze het aanzicht van het ingeslagen hoofd van een van de groepsleden toch té ver vonden gaan. Ben ik de enige die dat een beetje apart vind? Ik bedoel, het is een zombie show en voor elke aflevering geven ze ook aan dat er veel geweld en gruesome beelden in voor komen. Eén vrouw reageerde zelfs dat haar zoontje was getraumatiseerd en niet meer kon slapen, like wat ??? Er wordt namelijk ook aangegeven dat de leeftijdsgrens 16+ is (al mag je ofcourse ook kijken als je jonger bent). Ik vind dat echt dom hoor, haha. :')
Also my thoughts on this episode:
OHMYGOD. DIT WAS EEN SICKE EPISODE. Omg, net voordat Abraham's hoofd werd ingeslagen deed hij nog een peace sign naar Sasha. Ik moest zo hard huilen toen hij dood ging he, echt wauw. EN TOEN OOK NOG GLENN ??? Why ??? Ik ben echt benieuwd hoe Maggie gaat reageren de eerstvolgende keer dat ze Daryl ziet, door hem is Glenn ofc indirectly vermoord. Het acteerwerk is ook echt supergoed!!! Ja wauw, kan er verder niet veel over zeggen, behalve dan dat ik het echt een supervette aflevering vond. Worth the wait.
" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "