Ik kom even het topic in vallen.
Wat ik verwacht had was niet gebeurd — al kan het nog altijd komen met de randomheid in TWD — en dat was dan ook dat Rick helemaal zou gaan flippen en weer naar de oude Rick toe zou gaan. "This is no democracy!" Maar gelukkig heeft hij nu door dat sommige Alexandria mensen toch wel goed zijn. Ik had echt een killing spree verwacht of zo (en dan heb ik het niet over de zombies).
Maar arme Carl though. Heel die kettingreactie was zo nerve wracking dat ik echt medelijden had met Rick. Het begon met Judith die met Gabriel meeging tot Carl die omdraaide met een zielige blik en een trieste 'dad'. Ik had niet veel met Jessie, maar damn... die was hard.
Maar beseffen jullie allemaal wel dat dit eigenlijk door Carol kwam? Carol die zich even oppermachtig moest voelen en een kind bang moest maken. Ik ben dol op Carol, maar damnit bitch. You "killed" them. She "shot" Carl.
En damnit. Show me Negan ok. Jeffrey Dean Morgan, I love that guy en ik ben toe aan een goede badguy. Sowieso Daryl met de rocketlauncher was geweldig en erg vermakelijk. Sasha's blik ook toen ze achter hem stond, we waren hier grappen aan het maken over hoe het leek alsof ze klaargekomen was. Ik heb trouwens wel gelezen dat Negan in de comics echt dol is op Carl? Ik ben benieuwd.