Well hello there,
Aangezien ik met trots kan zeggen dat ik gisteren ben afgestudeerd, mag ik als beloning een reisje maken naar New York van mijn ouders. Het was een onderlinge overeenkomt aangezien ik van mijn 12 tot mijn 14 zwaar gepest ben geweest en niet langer de motivatie had om mijn best te doen op school. Dussss...Eindelijk is het zo ver!!
Van 3 tot 8 september ga ik dus met mijn meter (iemand die een tweede moeder/zus voor me is), naar New York en ik heb het voor het zeggen. Dat wil dus zeggen dat ik helemaal zelf mag beslissen wat we juist allemaal gaan bezoeken. We zitten beperkt met de tijd en aangezien ik nog nooit Europa heb verlaten, weet ik niet zo erg goed wat er juist allemaal de moeite is om te bezoeken in New York. Daarom dat ik hier ook eens rond kom horen.
Ik heb zelf al enkele dingen die ik zéker ga bezoeken;
• Het Vrijheidsbeeld (Uiteraard)
• Het Guggenheim Museum
• de M&M store
• Museum of Natural History
• Times Square
• Central Park
• Ground Zero
• Broadway
• Ook gaan we een tourbus opstappen die ons allerlei plekjes in New York laat zien.
Ik wil echter nog meer suggesties aangezien ik een beetje vrees dat ik met mijn ideeën mijn dagen niet ga kunnen vullen. Dus bij deze: Wat is er nog de moeite om eens te bezichtigen in New York?
[ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 23:31 ]
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.