• [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 15:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    Nara schreef:
    (...)
    MAGCON HAHAHA.

    omg er is zo'n moment en dan lezen ze haatreacties en iemand zegt ''sorry to ask but are nash and cam a think? ive been stalking them for quite a while now and it seems they have a lot of sexual tension between each other please tell me im just delusional cause i hope not''

    en nash zegt dan zo ''do we, we have sexual tension?'', cam zegt ''you're making it.. awkward now.'' en nash zegt, '' i just made it.. really awkward?'' en hij ziet er fucking sad uit dan en dskjalfaskldj. EN DAN OPEENS IS ER EEN STUK UITGEKNIPT HOLYS HT.


    ken ik niet maar OMG DAT IS WEL ECHT HEEL CUTE LAKFJALKDJFALKDJF


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lashyton schreef:
    (...)

    ken ik niet maar OMG DAT IS WEL ECHT HEEL CUTE LAKFJALKDJFALKDJF

    ik ben blij dat je het niet kent, dan jugde je niet HAHAHHA. MAAR JA OMG.

    en aan het begin van een video spuugt cam speeksel uit (lmao dat klinkt echt raar) en dan kijkt nash echt met een blik vol met fond (EN DIE WANGETJES) eerst naar dat speeksel en daarna naar cam like dude ur not fooling anyone.

    en er is een video en dan gaat nash in een bad liggen in de woonkamer en hij wil een kussen dus hij gooit dat kussen fucking lomp op het water en het komt natuurlijk vol te zitten met water. en cam zegt nee nee dat moet je anders doen en hij pakt zo een nieuw kussen, GEEFT ER EEN KUSJE OP en legt het heeel zachtjes op het water, dan pakt hij nash's hoofd en die legt ie op het kussen ook zo gently dat ik natuurlijk weer dood ging en NASH KIJKT DIE HELE TIJD MET HEARTEYES NAAR HEM KMS.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    en omg we gingen vandaag uit eten en er stond dus ''ANGUS'' op iets en ik dacht de hele tijd dat er ANUS stond HAHAHHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    FINALLY. ik heet nu ohfucklashton op ao3 (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nara schreef:
    (...)
    ik ben blij dat je het niet kent, dan jugde je niet HAHAHHA. MAAR JA OMG.

    en aan het begin van een video spuugt cam speeksel uit (lmao dat klinkt echt raar) en dan kijkt nash echt met een blik vol met fond (EN DIE WANGETJES) eerst naar dat speeksel en daarna naar cam like dude ur not fooling anyone.

    en er is een video en dan gaat nash in een bad liggen in de woonkamer en hij wil een kussen dus hij gooit dat kussen fucking lomp op het water en het komt natuurlijk vol te zitten met water. en cam zegt nee nee dat moet je anders doen en hij pakt zo een nieuw kussen, GEEFT ER EEN KUSJE OP en legt het heeel zachtjes op het water, dan pakt hij nash's hoofd en die legt ie op het kussen ook zo gently dat ik natuurlijk weer dood ging en NASH KIJKT DIE HELE TIJD MET HEARTEYES NAAR HEM KMS.


    OMG DAT IS ECHT HEELHEELHEEL CUTE LAKFJSLKDJFJALKDF


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nara schreef:
    en omg we gingen vandaag uit eten en er stond dus ''ANGUS'' op iets en ik dacht de hele tijd dat er ANUS stond HAHAHHA.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IKR IK GING DOOD. (om allebei de dingen)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nara schreef:
    IKR IK GING DOOD. (om allebei de dingen)


    HAHAHAHAHAHAHAHAHA so much klojo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ken young & beautlful (het lied lol) helemaal uit mijn hoofd HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    GODVERDOMME IK KAN WEL JANKEN JFC


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Is dat een lied? Omg.
    EN WAT IS ER EEFJE


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lashyton schreef:
    Is dat een lied? Omg.
    EN WAT IS ER EEFJE

    ja van lana del rey haha.
    Nou niks eigenlijk. Ik dacht dat ik weer 700 woorden kwijt was, maar gelukkig waren ze op een wonderbaarlijke manier toch in tact gebleven. (Ik zei weer omdat dat laatst ook al was gebeurd. Met precies hetzelfde stuk. I cried.)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nara schreef:
    (...)
    ja van lana del rey haha.
    Nou niks eigenlijk. Ik dacht dat ik weer 700 woorden kwijt was, maar gelukkig waren ze op een wonderbaarlijke manier toch in tact gebleven. (Ik zei weer omdat dat laatst ook al was gebeurd. Met precies hetzelfde stuk. I cried.)


    Ik vind haar kut hahaha.
    HAHAHAHA KLOJO omg twee keer hetzelfde stuk ook :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voor de fans die hier zitten bc idk plaats ik 'm ook even hier. IK GA NOG STEEDS DOOD.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lashyton schreef:
    (...)

    Ik vind haar kut hahaha.
    HAHAHAHA KLOJO omg twee keer hetzelfde stuk ook :')

    o. je moet het wel een keer luisteren bc heel y&b is daarop geïnspireerd lmao.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.