• Ik vind dat homosexuele mensen ook recht hebben op een normaal leven!
    Vandaar dit topic omdat de Gay Pride is (Y)


    tiptoe through the tulips...

    Yayde schreef:
    Volgens mij kunnen homoseksuelen al sinds 2001 in Nederland met elkaar trouwen en sinds 1998 was het al mogelijk om een geregistreerd partnerschap aan te gaan. Volgens mij kunnen homoseksuelen hier gewoon een normaal leven hebben?


    Het ligt aan bepaalde mensen, Je wilt niet weten wat er gebeurde toen iik uit de kast kwam


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    (...)

    Oh, die vlag waarvan ze dachten dat hij voor IS stond? :'D


    Ja! Ik heb zo hard zitten lachen, een buttplug en een IS vlag, ofc. :'D


    Spinning around, I'm weightless.

    Complexes schreef:
    (...)

    Ja! Ik heb zo hard zitten lachen, een buttplug en een IS vlag, ofc. :'D


    Hahaha, ik zag het net voorbij komen ja! Echt, soms... Het is wel hilarisch.

    Toch vind ik wel dat de LGTQ community in Nederland één van de beste is. Mensen zullen het altijd oneens zijn met je keuzes of je levensstijl, maakt niet uit wat je doet. Of het nou om scholen gaat, je haar of je seksuele oriëntatie. Dit geld natuurlijk ook voor ras, maar hier hebben we het toch bijzonder goed. Ik lees vaak dingen over andere landen en dan ben ik verbaasd dat er zoveel onbegrip en haat is daar, omdat je dat hier gewoon amper meemaakt. Misschien zit ik gewoon in een gunstige omgeving, dat kan altijd.


    Your make-up is terrible

    Het is inderdaad al veel beter gesteld als vroeger en voor een groot deel kun je in België en Nederland wel een normaal leven leiden als homoseksueel. Dat wil alleen niet zeggen dat er geen taboe meer rond hangt. Vorige maand was er een protestactie tegen het homohuwelijk in Antwerpen. Homoseksuele koppels werden toen door de politie gevraagd om elkaars hand niet vast te nemen omdat ze anders die groep mensen zouden uitlokken. Homoseksuelen mogen misschien dan wel trouwen, dat wil niet zeggen dat homoseksualiteit opeens door iedereen als normaal wordt gezien.


    Take me to wonderland

    Gistervaond is er in het Rossarium in het Vondelpark Amsterdam een homoseksuele in elkaar geramd door een groepje jongens, enkel door zijn geaardheid. Dus ondanks dat het geaccepteerd wordt door een groot deel van de maatschappij - is er toch nog een taboe hierover.


    I just caught the wave in your eyes

    Laatst was er ook een lesbisch koppel dat elkaar niet gedag mocht zoenen op het treinstation, de Thalys-medewerker vond het storend. Het mag dan wel echt mogen, maar het wordt echt nog niet goed geaccepteerd


    Spinning around, I'm weightless.