• eva be like: KIND

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 23:58 ]


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Idk, maar ik dacht maybe kunnen we iets verzinnen. Omdat je zo graag wilt. Welke datum is het dan?


    24 september.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh damn, dat's wel een kut datum. Maar heb je al een opleiding dan? ;o


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Oh damn, dat's wel een kut datum. Maar heb je al een opleiding dan? ;o


    Nee dat is dus het hele probleem. Ik ben wss toch al te laat met inschrijven dus kan ik net zo goed gewoon gaan maar m'n moeder snapt dat niet en ze zeikt en ugh. Ik heb er geen zin meer in, it's like, ik kan ook niet eens stoppen met huilen en eigenlijk is dat gewoon dom :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Met Echosmith deed ze toen ook al zo moeilijk, het is eigenlijk heel wat dat ik daar ooit heen ben geweest lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    Nee dat is dus het hele probleem. Ik ben wss toch al te laat met inschrijven dus kan ik net zo goed gewoon gaan maar m'n moeder snapt dat niet en ze zeikt en ugh. Ik heb er geen zin meer in, it's like, ik kan ook niet eens stoppen met huilen en eigenlijk is dat gewoon dom :')


    Nja weetje vroeg of laat zal ze wel beseffen dat je waarschijnlijk niet eens naar school zal gaan next year. Dus misschien kan je ze stiekem kopen, oh wat sneaky dit. En opzich wel ik wel met je mee, alleen idk hoe we dan gaan.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga even sporten, maar dat zal niet zo lang duren want ik heb hella veel pijn.


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    Met Echosmith deed ze toen ook al zo moeilijk, het is eigenlijk heel wat dat ik daar ooit heen ben geweest lol.


    Omfg, wow. :c


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Nja weetje vroeg of laat zal ze wel beseffen dat je waarschijnlijk niet eens naar school zal gaan next year. Dus misschien kan je ze stiekem kopen, oh wat sneaky dit. En opzich wel ik wel met je mee, alleen idk hoe we dan gaan.


    Ja nja dan moet ik dus vast gaan werken en dat wil ik ook nog niet HAHAHA. Ik zeur overal zo over. Maar ik verveel me nu echt al kapot, dus ik moet wel wat gaan doen.
    Ja, ik wilde dus ook gewoon gaan kopen, mja, straks gaat het echt mis dan en is het kaartje weg. Ook al zijn ze maar 11 euro, met 1D ben ik ook al 70 euro verloren en daar is m'n moeder ook nog steeds boos over.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Ik ga even sporten, maar dat zal niet zo lang duren want ik heb hella veel pijn.


    Succes. c:
    Ik ga maar even schrijven denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    mijn keel doet pijn komt door al het deeptroathen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    throat* verdomme


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik las V-Day en ik dacht wtf vagina-day wat is dat wtf en toen dacht ik oH valentijn hA Ha


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    sites zoals teenvogue zijn altijd zo overdreven omg


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik heb het koud


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ja doei


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.