eva be like: KIND
[ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 23:58 ]
Danmarks Dynamite.
HAAHAHAHAHA KLOJO. Ja een dingetje geloof ik mja
McDonell schreef: HAAHAHAHAHA KLOJO. Ja een dingetje geloof ik mja
stay safe because I like being alive at the same time as you
Hoi ik worf gek en nu kan ik niet meer slaprn ok doei. Ik bli kg zitten en heb nu geen scholing meer en ik ga zo huilen want ik ben zo moe en morgen toetsen en die ga ik nu alleen nog maat meer verpesgen kuttekenen.
Reality's overrated.
Noek omg. IK WORD GEK IK KRIJG DEZE ZIN NIET GOED GEFORMULEERD. en Ashton die met de muziek met zijn vingers mee tikte op het stuur.
EN ASHTON die met zijn vingers tikte op het stuur, op de maat van de muziek Je hebt twee keer mee dats kut.
McDonell schreef: EN ASHTON die met zijn vingers tikte op het stuur, op de maat van de muziek Je hebt twee keer mee dats kut.
Ik moet voor BC schrijven en B&C en RH en ik heb er helemaal GEEN ZIN IN
''snel verder'' ik upload elke dag een hoofdstuk van minimaal 1000 woorden dus hou je bek
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Best wel triest dat het hoogste aantal reads van Liam fics ongeveer 4.5m zijn en dat van Harry 334m.
Vivid schreef: ''snel verder'' ik upload elke dag een hoofdstuk van minimaal 1000 woorden dus hou je bek
Kan iemand een smut hoofdstuk voor mij schrijven, bc if I have to do it, it's gonna take three weeks. :'D
Ik kan het opxi China wel doen Gabs maar idk of jij dat wiltm
LETS LOVE WHILE WE'RE YOUNG SO LETS LOVE BEFORE WE EVEN BEGUN Ik hou van de achtergrond stem in dat stuk, dat's Jamie geloof ik right.
McDonell schreef: LETS LOVE WHILE WE'RE YOUNG SO LETS LOVE BEFORE WE EVEN BEGUN Ik hou van de achtergrond stem in dat stuk, dat's Jamie geloof ik right.