Even zelf in het Nederlands vertaald, voor als dat makkelijker is voor sommigen.
Deze geredde rat en hond zijn de beste maatjes ooit
Osirs en Riff Rat zijn een ongewoon vertrouwd duo; de 3 jaar oude Hollandse Herder die therapie hond is, laat de 3 maand oude rat (ondertussen 4,5 maand) in zijn mond kruipen en zijn tanden schoonmaken - Hollandse Herders staan bekend voor hun gehoorzaamheid en trainingsvermogen. Riff Rat werd gered toen hij ongeveer 4 weken oud was en genas door een spuitje.
"Riff Rat vindt het heel leuk om de binnenkant van Osiris mond schoon te maken. Ik ben er zeker van dat jullie je allemaal afvragen of wij niet bang zijn dat Osiris Riff zal opeten - NOPE! Osiris heeft tientallen dieren helpen verzorgen en is de vriendelijkste hond die ik ooit heb ontmoet," schrijft hun baasje op de @osirisandriff Instagram.
Toch wel gek dat een hond die normaal vijandig zou reageren op ratten en andere kleine beestjes, vrienden is met een rat, niet? En dat een rat die normaal doodsbang zou zijn voor zo'n groot dier, gewoon in zijn mond durft te kruipen!
Neem een kijkje in het artikel voor meer schattige foto's en een filmpje van 15 sec.
Kennen jullie nog van die merkwaardige vriendschappen tussen totaal verschillende dieren?
Ik wil een tuin vol egels