Ik wil best graag bloggen over beauty, al heb ik niet super veel ervaring. Ik heb wel een doelgroep waar ik op kan mikken, want ik ben zelf die doelgroep en ik zoek ook echt naar goeie tips, dus waarom niet zelf? Maar aan de andere kant heb ik ook dat ene andere idee al een tijdje, vind ik lifestyle, interieur, politiek, maatschappelijke problemen en gespreksonderwerpen en mode leuk. Ik koos journalistiek omdat ik aan al die interesses en nog andere mijn ei kwijt kan en nog niet helemaal keuzes moet maken, maar ik kan echt niet zoooooo'n breed blog maken, daar komt niemand op af. Kijk, ja, hè hè, ik blog voor mijzelf, maar ik word er niet gelukkig van als ik niet tevreden ben over het segment van mijn blog, of ik nu lezers heb of niet. Gelukkig is het zomer en dus komkommertijd op bijna elk vlak in de blogwereld, dus ik heb genoeg tijd om dit te beslissen. En zelfs dán - ik start pas als ik zeker ben. But still, bruh.
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife