McDonell schreef:
my tummy isn’t flat and it makes me self conscious sonetimes bc i think it looks weird in tanks and stuff but then i remember that michael also has a tummy and i think he’s good looking in any shirt and that makes me feel a little better about myself bc if michael is cute with a tummy so am i
tbh wil ik dit op mijn profiel HAHAHAHAHAHAHA
stay safe because I like being alive at the same time as you
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH WAT EEN KLOJO'S WAAROM HEB IK NIET ZULKE RL VRIENDEN GVD
HAHAHAHHAHAHAHAHAAH IKR ZE ZIJN ECHT ZULKE KLOJO'S EN NU IK DIT TERUG LEES GA IK HELEMAAL STUK HAHAHAHAHHAHAHAH was er nog meer wilds in mijn leven vandaag? oh ja ik ging een broodje halen met 50 euro toen zei alien mag ik ook dus ik zeg ja en toen ging ik betalen enzo toen zei ze je bent de beste vriendin van mijn leven en ik zei DAT ZEG JE ALLEEN MAAR OM MN GELD oh wacht dat was voor het betalen ja hihi en toen ging ze eng doen bij paaltjes en zo en toen zagen we annelin toen zei ze he natte girl en toen gingen we stuk en naar boven oef en toen ging ik weer achter de gordijnen zitten en na een half uur kwam ik terug en toen zei iedereen waar kom je vandaag had je toets en toen ging ik stuk HAHAHAHHA
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Vivid schreef:
(...) HAHAHAHHAHAHAHAHAAH IKR ZE ZIJN ECHT ZULKE KLOJO'S EN NU IK DIT TERUG LEES GA IK HELEMAAL STUK HAHAHAHAHHAHAHAH was er nog meer wilds in mijn leven vandaag? oh ja ik ging een broodje halen met 50 euro toen zei alien mag ik ook dus ik zeg ja en toen ging ik betalen enzo toen zei ze je bent de beste vriendin van mijn leven en ik zei DAT ZEG JE ALLEEN MAAR OM MN GELD oh wacht dat was voor het betalen ja hihi en toen ging ze eng doen bij paaltjes en zo en toen zagen we annelin toen zei ze he natte girl en toen gingen we stuk en naar boven oef en toen ging ik weer achter de gordijnen zitten en na een half uur kwam ik terug en toen zei iedereen waar kom je vandaag had je toets en toen ging ik stuk HAHAHAHHA
HAHAHAHAHA NATTE GIRL DAMNIT HAHAHAHAHAHAHAHAHA
BIJ GAB KAN JE OOK ACHTER DE GORDIJNEN VERDWIJNEN - MAAR OMG JE WEET DAT NIET WAT JE BENT ER NOG NOOIT GEWEEST HAHAHAHAHAHAHA BYE
stay safe because I like being alive at the same time as you