• [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 18:56 ]


    Danmarks Dynamite.

    C'MON LET ME CHANGE YOUR TICKET HOME


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Ik had zo'n mooie tweet en niemand retweet en ik ga dood bc het is zo mooi. mijn mooie luke sunshine hemmings


    IK GA KIJKEN *straks*


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH WAT EEN KLOJO'S WAAROM HEB IK geen RL VRIENDEN GVD


    Danmarks Dynamite.

    c’mon michael let’s take this outside. let’s fight. face to face. lips to lips. wanna whisper into each others mouth about it? because I do.


    Danmarks Dynamite.

    AL DIE LIEDJES GEVEN ME ZOVEEL HERINNERINGEN IK HUIL


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    my tummy isn’t flat and it makes me self conscious sonetimes bc i think it looks weird in tanks and stuff but then i remember that michael also has a tummy and i think he’s good looking in any shirt and that makes me feel a little better about myself bc if michael is cute with a tummy so am i


    tbh wil ik dit op mijn profiel HAHAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IT JUST FEEEEEEEEEEEEEEELS SO GOOOOOOOD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Awesome. Boys meeting boys. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    tbh wil ik dit op mijn profiel HAHAHAHAHAHAHA


    Do it. Het's best wel goed voor je zelfvertrouwen, een beetje voor mij, beetje.


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH WAT EEN KLOJO'S WAAROM HEB IK NIET ZULKE RL VRIENDEN GVD

    HAHAHAHHAHAHAHAHAAH IKR ZE ZIJN ECHT ZULKE KLOJO'S EN NU IK DIT TERUG LEES GA IK HELEMAAL STUK HAHAHAHAHHAHAHAH was er nog meer wilds in mijn leven vandaag? oh ja ik ging een broodje halen met 50 euro toen zei alien mag ik ook dus ik zeg ja en toen ging ik betalen enzo toen zei ze je bent de beste vriendin van mijn leven en ik zei DAT ZEG JE ALLEEN MAAR OM MN GELD oh wacht dat was voor het betalen ja hihi en toen ging ze eng doen bij paaltjes en zo en toen zagen we annelin toen zei ze he natte girl en toen gingen we stuk en naar boven oef en toen ging ik weer achter de gordijnen zitten en na een half uur kwam ik terug en toen zei iedereen waar kom je vandaag had je toets en toen ging ik stuk HAHAHAHHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    Awesome. Boys meeting boys. ^.^



    BAARD
    MAAR OMG ALSKFJLAKDF DAT IS ZO CUTE


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Do it. Het's best wel goed voor je zelfvertrouwen, een beetje voor mij, beetje.


    (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De manier waarop ik net typte is echt precies hoe ik in het echt praat tbh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    HAHAHAHHAHAHAHAHAAH IKR ZE ZIJN ECHT ZULKE KLOJO'S EN NU IK DIT TERUG LEES GA IK HELEMAAL STUK HAHAHAHAHHAHAHAH was er nog meer wilds in mijn leven vandaag? oh ja ik ging een broodje halen met 50 euro toen zei alien mag ik ook dus ik zeg ja en toen ging ik betalen enzo toen zei ze je bent de beste vriendin van mijn leven en ik zei DAT ZEG JE ALLEEN MAAR OM MN GELD oh wacht dat was voor het betalen ja hihi en toen ging ze eng doen bij paaltjes en zo en toen zagen we annelin toen zei ze he natte girl en toen gingen we stuk en naar boven oef en toen ging ik weer achter de gordijnen zitten en na een half uur kwam ik terug en toen zei iedereen waar kom je vandaag had je toets en toen ging ik stuk HAHAHAHHA


    HAHAHAHAHA NATTE GIRL DAMNIT HAHAHAHAHAHAHAHAHA
    BIJ GAB KAN JE OOK ACHTER DE GORDIJNEN VERDWIJNEN - MAAR OMG JE WEET DAT NIET WAT JE BENT ER NOG NOOIT GEWEEST HAHAHAHAHAHAHA BYE


    stay safe because I like being alive at the same time as you